mamma2010♂ Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Har bestilt rensekrem som jeg får i posten om noen dager. Noen som har erfaring med dette merket? Huden har ikke akkurat blitt bedre etter jeg ble gravid..
aloha83 Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Heisann! Jeg har brukt Dermalogica lenge. Har alltid brukt alle stegene i serien og vært superfornøyd. Etter at jeg ble gravid fikk jeg en helt grusom hud, men jeg fortsatte på produktene og det bedret seg enormt etter en stund. En 'bivirkning' av graviditeten er nok uren hud desverre.... Rens huden din godt og bruk en krem tilpasset din hudtype morgen og kveld så blir du nok ihvertfall ikke verre. Det viktigste er at alle produktene er egnet til din type hud så du ikke provoserer huden til å produsere mer talg.
You can call me Dårris Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Fantastiske produkter! Jeg har brukt dem i årevis, men har vært tom en stund nå. Heldigvis(?) er jeg en av de som får bedre hud når jeg er gravid, så jeg kan bruke litt enklere produkter nå uten at det skader. Kos deg med produktene, jeg skal snart kjøpe nye jeg også!
miemamma Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Kan også anbefaleproduktet, selv om det er en stund siden jeg brukte det. Øyekremen bruker jeg fortsatt den er supegod:-) Jeg har alltid slitt med noe uren hud, etter at jeg ble gravid har jeg blitt mye bedre faktisk:-) Huden ser ren og fresh ut:) Har ikke benyttet med av noen spesielle produkter heller:-) Får håpe det fortsetter sånn etter fødsel også:-) Er 24 uker på vei nå:-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 23. oktober 2009 #5 Skrevet 23. oktober 2009 jeg har også brukt den i årevis... kjempegod... husk bare å gi nok fukt... (der gjorde jeg feil en stund nemlig=) bruker for min (litt urene hud for tiden) precleanse (ikke alltid jeg bruker den:) Special cleansing gel antioxidant spray (eller hvad en heter) skin smoothing cream mens huden er litt våt me sprayen 1-2 ganger i uke bruker jeg skin prep scrub og en maske varierer mellom skin hydrating masque og skn refining masque... Lykke til:) Siden du har bestillt vet du sikkert en del fra før, men henviser til minhud.no der står info om hvert prod:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 23. oktober 2009 #6 Skrevet 23. oktober 2009 også øyekrem selvsagt, den er utrolig drøy... har hatt min i over 1 år:)
mamma2010♂ Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2009 Tusen takk for mange svar! Jeg hentet dem idag, og gleder meg til å bruke dem ikveld :) Takk for tips om infoside
Mikaia Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Hei. Jeg er ingen fanatiker, men jeg prøver å unngå kremer og andre hud/hårpleieprodukter med uønskede ingredienser som parabener mens jeg er gravid og ammer. Det finnes parabener i SÅ mange kremer, shampo, sminkefjerner etc at samlet tror jeg det er uheldig mens man er gravid/ammer. Anbefaler å google "parabener" for å gjøre seg opp sin egen mening. Dessverre fant jeg også parabener i min Dermalogica hudpleieserie...
_Amanda_ Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har hatt gode erfaringer med Dermalogica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå