Gå til innhold

Tiden renner snart ut... mange igjen?


Sarah & Marcus mamma

Anbefalte innlegg

har termin 27 oktober..... håper noe skjer snart...;_)

fødte 12 dager før sist, så en kan godt si at jeg venter nå... hehe;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Jeg har termin 26 oktober. Venter nr 3 og de to andre kom rett før termin så av en eller annen grunn hadde jeg innstilt meg på enda tidligere denne gangen men det skjer jo ingenting :)

Dagene er veldig lange nå siden jeg bare går å venter på tegn, er dessverre litt vanskelig å finne på så mye også da jeg har blitt så øm i rumpa og underlivet og harde kynnere når jeg beveger meg.

Sitter stort sett og glaner ut vinduet ;)

 

Enn med deg? Lange dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat. Termin 31 og kan egentlig tenke meg å gå til terminen. Har nettopp kjøpt hus og holder på med visninger på leiligheten -så baby nå er ikke helt god timing. Ellers er det ganske lett å få dagene til å gå med tre andre små i huset som krever sitt :-)

SKulle veeeldig gjerne ha glant litt mer ut av vinduet. Forsøker å få en time på sofaen middt på dagen mens minstemann er i park!!!!

Nyt å slappe av. Les bøker, blader, strikk og tenk at det blir enklest fødsel om kroppen får lov å starte når den er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Rekker opp en hånd*...Har termin i morgen,men gikk 10 dager over med forrige (dvs,begynte fødsel 8 dager over), så har ikke håp om at dette skjer på termin... Trodde først han skulle komme før, det har murret og sånn,men ingen hast, han får komme når han kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin i går, så venter og venter...

Har hatt mye sterke kynnere i natt og ellers mye murringer, så håper det skjer noe snart. Men er fort innstilt på at det kan ta sin tid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp.. 6 dager over nå så ganske utolmodig og lei.. Men blir i gangsatt neste uke hvist det ikke har skjedd noe til den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...