Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Den er vond å ganske så liten.. Det er vel de store å de som ikke er ømme som er farlige eller?? Har hatt den snart 1 mnd nå, å den blir ikke borte.. Gjør vondt til tider.. Og veldig plagsomt.. Noen andre som har erfaringer med det? jeg mener, for det er jo ikke noe farlig, elleR?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Sannsynligvis svettekjertelbetennelse. Ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Hvis du tenker på kreft, har jeg hørt at kreftklumper ikke er vonde, og man kan ikke dytte rundt på de. Har beroliget meg mang en gang
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Takk for svar.. : ) Da er det nok ingenting..
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Tull og tøys. Kreftkuler kan absolutt føles ømme, det samme med lymfeknuter, kan være hovent og ømt. Jeg synes et legebesøk skal være det neste på timeplanen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå