Gå til innhold

Kan noen se på dette dukkehuset for meg? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil kjøpe dukkehus til størstejenta til jul, ho vil da være 5 år!

Har tittet på Pippihuset, men det er så simpelt og følger bare med noen få møbler. Jeg vil gjerne ha noe solid, og fant dette i tre! Men tror dere dette vil bli for barnslig for henne? Hadde satt stor pris på innspill, for det blir jo mye penger (selv om vi skal spleise med andre :))

http://www.lekerselges.no/productdetails.php?product=234

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det blir barnslig:) De kan nesten ikke være yngre for å leke med slike hus.

Skrevet

Vi har kjøpt et slikt et fra bokklubben, som du fikk link til, og er superfornøyde! Akkurat nå bruker vi de nederste rommene til bøker, og de to øverste etasjene til dukkehusting.

Vi har kjøpt ulike pakker med dukker og inventar til huset, har vel betalt ca 99 per pakke. Solide og fine møbler. Husker ikke merket, kjøpt på ExtraLeker.

Jeg syns det huset du hadde funnet var litt "dillete", og ikke minst vannvittig dyrt. Vi har et fullt utstyrt dukkehus for under halve prisen!

Skrevet

Leader, var det jeg mente også! Skjønner de noe av dukkehus før den alderen liksom?

Takk for link, jeg skal sjekke den ut! Men nå er jo alt inkludert i den prisen da, med dukker og alt. Jeg har sjekket priser på andre dukkehus, og man må opp i ihvertfall 1500 for møbler, dukker osv..

Jeg får titte litt rundt! Kom gjerne med tips, linker til andre dukkehus og erfaringer, setter stor pris på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...