bæbælillelam Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Har 4 uker og 3 dager til planlagt ks. For noen uker siden pusset vi opp rommet til eldste jenta for å gjøre hennes rom til baby-rom. I den forb. ble alle kontorting osv tatt ut og nå har vi ikke noe plass til å putte de tingene. Babysenga står enda i eska, så den må bygges og skal etter planen males (og helst da også luftes i etterkant). Godt nok har vi litt dårlig råd for tida, men jeg tenker å kjøpe ett par Billy hylle rpå Ikea for å få plass til kontor-tinga slik at familie kan overnatte her når de kommer og skal se på babyen. Foreløpig står kontortingene rundt om i stua.. Vi har ikke familie i nærheten så de som kommer må overnatte. Gubben synes jeg stresser og synes vi har goood tid på oss, jeg derimor er uenig. Det kan jo hende at babyen kommer før tida også, det gjorde ho eldste (17 dager før tida) Så nå er jeg muggen her hjemme. Hva synes dere??
Ameli Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg vill malt senga i allefall. Alt som skal males bør være ferdig gjort 6-8 uker før babyen kommer. Være seg tak, vegger eller møbler. Dette på grunn av avgassing. VI har valgt å vente med å pusse opp vårt soverom til den lille har flyttet inn på sitt eget rom, som ble pusset opp for noen mndr siden.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Syntes ikke du stresser jeg.. Du blir ikke akkurat mindre fremover... Tenkt så godt å kunne slappe av med alt i orden.. Jeg har sikkert stresset hele svangerskapet.. er ikke bra det heller. MEN gud så godt jeg har sovet nå som nesten alt er klart. Vant til å stresse like mye når jeg sover som når jeg er våken. Mye bedre å bli ferdig og så få ro i sjela! Mas litt på mannen din så hjelper han deg;) Selv var jeg på taket 3 ganger for å fikse markisa forrige uke (høygravid).. Men så avslappet når jeg hadde fikset det:) Men ikke slit deg ut. Ikke bra for babyen med for mye stress. Jeg driver i mitt vanlige tempo som jeg hadde før jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå