Gå til innhold

Er sexen dårligere for andre gravide her også.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5 1/2 mnd på vei. Opplever nå at sexen er blitt dårligere for min del. Og nå lurer jeg på om det bare er meg eller det gjelder andre også?

Samboeren sier han har det greit.. Men han sier det vel for å være snill.. For meg kjennes det ut som om han "puler" i en tunnell.. Han sier ikke det, bare jeg...

Mista alle de gode følelsene sex pleide gi.. Frustrert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare 4 1/2 på vei, men sexen er helt super for mitt vedkommende. Kåtere nå enn før - i alle fall den siste måneden.

Skrevet

Du er lang ifra alene, jeg er 25 uker selv, og vi har hatt sex to ganger siden jeg ble gravid. Det har ikke vært noe med formen min, men har rett og slett ikke lyst... - det føles liksom helt feil bare......

Skrevet

Var veldig kvalm de første 12 ukene, så sexen var ingen høydare for meg da,men samboeren fikk seg til tross for det..

Men fra etter det, fra 3 mnd og frem mot 4 1/2 mnd var det bra. Normalt i hvertfall.. Nå har jo hele understellet blitt fylt med så mye blod at det ser ut som om jeg er banka.. Og all muskelatur er blitt mye slappere. Så sexen nå er ikke bra.. Han har ganske stor penis, og tjukk. Men jeg merker ikke noe særlig til den..

Og stimuleringene av klitoris er føles ikke ut som vanlig i det hele tatt..

Jeg er glad i sex, men lyst er borte nå som det ikke er like godt lengre..

Men jeg sprer beina for samboeren om han ønsker det. Men lidenskapen mellom oss kommer ikke frem som vanlig...

Skrevet

Huff, nei! savner ikke sengekosen fra da jeg gikk gravid!!

Skrevet

Etter de første 3 mnd var overstått (kvaaaalm), så hadde vi ofte sex. Mye bedre enn ellers, nettopp pga mer blodtilstrømning nedi der :))

Hadde sex jevnlig helt frem til kvelden før fødsel.

Har 3 barn, og det seksuelle var det samme med alle 3 :))

GLEDER meg til å bli gravid igjen !!!!!!

Skrevet

Her er det også fint lite sex for tida. Jeg prøver, for jeg vil. Jeg savner nærheten og de gode følelsene det gir, men... Må gi oss hver gang.

Brystvortene er det deilig at han koser med, ei lita stund. Så blir det VONDT! Klitoris kan han ikke nærme seg engang før det blir VONDT. "Smøringa" er dårlig, jeg blir sår. Har prøvd med flere typer glidemiddel uten stort hell. Litt bedring med den typen vi prøvde sist, greide å gjennomføre da, men fortsatt litt sårt etterpå. I tillegg så kjennes det for "trangt" ut plutselig...

Jeg savner den gode sexen...

Skrevet

Ser vi er flere ja, så du er ikke alene. Jeg får så vondt etter sex, så her har vi gått fra å ha sex 3-4 ganger i uka til kanskje 1 gang i uka...Vil jo prøve en gang i blandt, i tilfelle det ikke er så ille etterpå da...men lærer aldri :( Så håper alt det gode med sex kommer tilbake etter fødselen..er 5 1\2 mnd på vei..

Skrevet

Da jeg var gravid så var jeg konstant kåt, særlig i 4-6 mnd. Jeg tuller ikke når jeg sier at vi hadde oss 3-6 ganger pr dag!

Nesten så jeg vurderer å bli gravid igjen, bare for sex'en. Det var helt fantastisk! :-)

Skrevet

Min syntes det var som å pule en vegg... :P Jævlig hyggelig liksom.. :P Jeg var visst så hard der nede.. Ellers har jeg null lyst i det hele tatt, orker ikke tenke på sex engang.. Huff, og er bare 3mnd på vei.. Hvordan skal dette ende?!

Skrevet

Sex? Hvilken sex? snart 4 mnd på vei.

Skrevet

AU! Sier jeg. Blir så hoven og sår av det at det prøver jeg virkelig å unngå:) Rett og slett vanskelig å få det til. 4,5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...