Gå til innhold

Kribler i magen nå =)


gullet:)

Anbefalte innlegg

 

Det nærmer seg termin,fødsel og alt det spennende som skal skje..bare..når skjer det?

 

Jeg våkner ofte på natten bare for å kjenne på om jeg har vondt..men nei dette skjer vel når en minst venter det :) Det kribler av glede og nysgjerrighet i magen om dagen, og jeg merker godt at jeg nå er psykisk klar for at ting kan skje...

Igår tror jeg slimproppen min gikk, å det har også komt en liten mengde idag....såå... kanskje det skjer snart! Men jeg skal også fint klare å vente, har termin 6 nov,så det er jo noen uker igjen!

 

Måtte bare "tømme" meg litt...hehe. Kjekt å sitte inne på BIM å lese,glede seg over andre og vente i spenning!!!

Klem til alle vordende mødre her inne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kast litt gledefødestøv på meg og.. Merker egentlig at jeg gruer meg mer og mer jeg.. :( Drømmer fæle ting og liker ikke at ting er utenfor min kontroll. Skal på kurs mand og tirs så håper jeg blir litt roligere da.. Tok meg selv i å lure på hvorfor jeg travet gatelangs i byen for å ha noe å gjøre. Det er nok for å holde tankene på fødsel vekk.. Samtidig kaster jeg meg over alt lesestoff for å kunne mest mulig.. Slitsomt.. Men deilig at tiden går fort når man holder seg busy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper gledefødestøvet nådde frem til deg =)

 

Hihi...jeg har vært litt forsiktig med ikke å stresse rundt å gjøre så mye...helt frem til en ukes tid siden, da fann vi ut at barnet ligger godt til rette, og at det ikke gjør NOE om det vil komme ut!(ultralyd)Etter det har jeg turt å bevege mer på meg, angrer litt på at jeg har tatt det SÅ med ro tidligere,samtidig er det ikke lett å vite hvordan en skal "oppføre" seg første svangerskapet heller... dette tror jeg har gjort at ventetiden virker lengre! :/ det er godt å bevege på seg å få tenkene over på noe annet som du har gjort Jahoo =)

 

Sikker på at det kommer til å gå så bra med deg, det gjør jo det med de fleste. ;)

Lykke til deg og dine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :) Tror det hjelper å ha ting å drive med.. Ellers grubler jeg masse.. Helgen har vært hektisk og har masse planer denne uken også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...