Gå til innhold

kan noen se på dette bildet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en QR eggløsningstest nå i sted, men jeg hadde samlet urinen fra i morges i en kopp, som har stått på badet...... går det ann å bruke det forresten? eller må man bruke ''fersk'' urin?? noen som vet??

jeg hadde el for 2-3 dager siden, men tok denne for å se om den kanskje var positiv siden det er så mange som sier man kan bruke dette som en slags graviditets test :P

kan noen se å gi en tilbakemeld??

her er linken til bildet: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/364875/offset/2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser en strek der, men om det betyr at du er gravid eller om det betyr at du har hatt eggløsning vet jeg ikke... Hvorfor ikke bare vente til du skulle hatt mensen, og så ta en test? :)

Skrevet

er vel bare utolmodig :P hehe.

Skrevet

Man kan vel forsåvidt ikke se på en eggløsningstest om man er gravid eller ikke heller ? :)

Om det bare er et par dager siden eggløsning og så har vel ikke egget fått tid til å feste seg så du starter å produsere hormoner ?

Bare antagelser fra min side, men du bør nok vente i 12 dager til ;)

Skrevet

den testen tester fortsatt pos etter el... hvis en el-test skal slå ut ved graviditet så må strekene være like sterk... så ta en test igjen om 12 dager.. dette var alt for tidlig

Skrevet

Testen er positiv, men jeg tror den er positiv på EL.

Jeg tok den samme testen bare litt for tidlig, ca ni dager etter EL og den var negativ, men tre dager etter var den positiv

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...