Gå til innhold

Vil du stille opp i fødselsreportasje i magasinet Gravid?


Bjørnhild Fjeld

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Magasinet Gravid har i hvert nummer en fødselsreportasje, der vi følger en fødsel fra start til mål. Er du gravid og kan tenke deg å stille opp på dette? Eller kjenner du noen andre? Da vil vi gjerne høre fra deg.

 

Det å stille opp på en fødselsreportasje innebærer at en journalist og en fotograf blir med inn på fødestua under hele fødselen, og tar bilder og skriver om det som skjer. Den fødende får lov til å godkjenne hvilke bilder som skal brukes på trykk, og lese teksten.

 

Godtgjørelsen for å stille opp, er at dere får bildene fra fotografen, samt 2 års gratisabonnement på Foreldre & Barn og BAM.

Synes du dette hørtes morsomt ut, og du skal du føde et sted i Østlandsområdet de nærmeste ukene, kan du ta kontakt med meg på telefon 41440980 eller epost [email protected].

 

PS. Dersom du ikke bor på Østlandet, men kan tenke deg å stille opp i en fødselsreportasje, ta gjerne kontakt du også. Vår redaksjon ligger i Oslo, men vi har frilansjournalister en del steder i landet, så det kan hende vi kan bli med likevel.

 

Mvh.

Bjørnhild Fjeld,

journalist Foreldre & Barn/Gravid

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkt å prøve å frarøve nybakte foreldre idyllen med kamera og ukjente personer. Dette er det mest idiotiske jeg har lest her inne.

 

Førstegangsfødende ved ikke hve de går til og bør derfor ikke ha muligheten til å si ja til dette engang. Å til hvilken pris, abonnement og bilder- latterlig!!!

 

Jeg føder på nytt nå 13 mnd etter forrige fødsel- og det er ingen pris som kan betale for det dere ber om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjære vene..

Juhuu!! Vi fikk et gratis abonnement i to år og noen bilder!!!!!!!

Og det eneste vi måtte gjøre var å dele noe av det vakreste som en opplever her i livet med en idiot av en journalist og en kameramann??

Er sikkert en i detta bladet deres som venter en liten dere kan ta bilder av...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel Foreldre & Barn og BAM man får abonnement på;) Og det er jo for så vidt ikke nødvendig å være så innmari ekle. Greit å skjule seg bak "Anonym" da, ja;) For noen er det helt sikkert greit å stille opp på dette, for andre ikke. Det er jo bare lagt ut som et tilbud. Om man ikke er interessert eller ikke synes "betalingen" er verdt bryet kan man jo bare la være å bry seg?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare dele en erfaring: Hadde journalist og fotograf fra bladet "Gravid" med på min første fødsel, helt uten betaling, og har bare god erfaring med det. Hadde en drømmefødsel, og fikk noen helt unike bilder av begivenheten. Har ikke angret et sekund! Eldstejenta på 8 er dessuten veeeldig stolt over reportasjen. Mulig jeg ville følt det annerledes hvis fødselen var en mer negativ opplevelse, men journalisten viser takt og tone, og man får alltid se over det som skal komme på trykk. Ville trygt gjort dette flere ganger jeg, men nå bor vi i hutiheita, så det er lite aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...