<3 Legoland <3 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19527477
Hikken Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Haha, nei desverre Husker da de kom p¨å markedet for noen år siden. Veldig fine hvis man skal ha dem under kjoler med høøøøøøøøyyyyyy split sikkert :-P (Ikke noe for kjerringa her i heimen med andre ord;o)
The Bad Gal Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Nei! Er fancy bikinitruser som ofte blir brukt på karnevalet i Rio, der skal man være så naken som mulig! Tviler dog på at det blir en hit på stranda her i Norge, men noen synes kanskje det kan være spennende på soverommet eller om de jobber som "eksotisk" danser :-)
Snakkelittmeddeg Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 ehhh hahaha? hehe ser for meg gnagsår både her og der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå