nick_342104 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Hva kan jeg putte i den som ikke koster all verden(litt lite penger for tiden men vil lage likevell). Har funnet på litt men langt fra alle. Han ska få: juleslips, slipsnål(ble lei seg for at han ikke hadde når pappan hadde, hehe), sokker med nisser, gode votter, vinterlue, lugger som jeg skal strikke selv, trysilsokker, julehefte, sjokolade el annet godt, Det meste er jo ting jeg ville kjøpt til han uansett så da kan jeg jo likegodt pakke det inn liksom. Han er veldig glad i lego da men det er jo ganske dyrt og kjenner jeg han rett blir han sint om han bare får noen deler av gangen. Syns det er litt vanskelig til gutter i den alderen egentlig.
Mamma til gutt 05 Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Fargeblyanter Sprettball Rosiner En spesiell / artig peppekakeform den dagen dere skal lage det Småbiler Klistremerker
-------- Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Hva med feks peppekake former en lørdag eller søndag, også kan dere bake pepperkaker den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå