Gå til innhold

Noen som har julegavetips??:)

annka82-har 3 nydelie gutta:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

både til voksne og barn?Eventuelt hvor på nette man kan finne julegaver...

Står helt stilt i hodet mitt :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt en del brettspill til de minste i år. Noen jeg vet de ønsker seg.Var på tilbud i lekebutikken i september. Ellers har jeg bestilt Prison Break sesong 4 til min søster på 19 (hun ønsker seg denne), grått pelspledd til svigers som matcher den nye sofaen, mamma og pappa får enten klær eller ny stekepanne (de trenger sist nevnte), Samboer får den siste Dan Brown boken (han ønsker seg denne) og enten lacoste sko eller klær, avtale om vin til svigerinnen min + klær til minstejenta på 9 mnd. Gamlingene tror jeg får spekepølse (de har som regel alt de trenger, og setter stor pris på forbruksgaver).

Skrevet

Det er det jeg har til nå..

Kommer langt med

www.bokkilden.no

www.cdon.com

www.netthandelen.no ;p Prøvd dette en gang.. ganske moro, og kan komme over noen rimelige ting. Men lønner seg når alle er på jobb:)

Skrevet

Nitendo wii til ungene sammen, fotografbilde av yngstejenta til mine oldeforeldre, syr på babyteppe til min bror og svigerinne til jul, min søster på 20 blir det kanskje gavekort, min svigerfar får min mann ta seg av.. like vanskelig hver gang...

Mine foreldre er jeg jeg også usikker enda...

Hmmm min mann blir det antageligvis ny MUFC fotballdrakt fra ungene, så nye klær fra meg...

Skrevet

hvor finner dere slike fotballdrakter?:) takk for tips,og tar gjerne i mot mere:)

Skrevet

laget kalendere med bilde av ungene til besteforeldre i fjor;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...