Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 I natt fikk jeg noen forferdelige smerter i magen, noe jeg har hatt krampevis i en uke, men nå var det konstant hele tiden. Har enda veldig vondt i høyre side i magen, men kan finne en stilling i sofaen og ligge slik uten at det gjør vondt. Har diare og begynner å bli forkjølet oppi det hele. Dro på legevakten i natt og hadde utslag på blod i urinen. 1+ stod det, men ikke noe utslag på cpr, proteiner eller noe annet, så jeg ble sendt hjem (hun var like ved å legge meg inn) Hva betyr det at man har blod i urinen? Noen som har vært borti dette? Anyone? Er en smule redd nå....
Mammaen til Isak Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har hatt blod i urinen ved urinveisinfeksjon, og nyrebekkenbetennelse. Og jeg syns du skal dra til legen, NÅ!!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Takk for svar, men jeg blir jo bare sendt hjem igjen.....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Når du hadde uvi og nyrebekkenbet. Hadde du høy crp verdi? eller noe annet som slo ut annet enn blod i urinen?
Mammaen til Isak Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Vet du, jeg leverte bare urinprøve. Og jeg er ingen lege, så hva de finner ut av den vet jeg ikke. Men crp måles vel ved blodprøver? Jeg hadde ikke gitt meg! Man skal IKKE ha blod i urinen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 CRP er blodprøve ja. Og den var helt fin. Ved urinstixen hadde jeg 1+ blod mens allt annet var bra.
Mammaen til Isak Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du er her? Kom deg til legen jente! Ikke sitt hjemme og still din egen diagnose! Sorry, litt krass nå men det kan være kjempefarlig å ha blod i urinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå