Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Var på ul i forrige uke og i dag kom det et brev, med kopi til fastlege, hvor legen skriver at jeg er glad, positiv og påstår at jeg trenger tildlig ul. Står ikke noe om fosteret og resultatet av ul. Kjenner jeg blir litt opprørt over at de skriver at jeg påstår at jeg trenger tidlig ul når det var legen min som henviste meg og mente det var lurt siden jeg er over 30. Og at legen ikke skriver noe om resultatet av ul - som var at de faktisk ikke klarte å se noe som helst pga. dårlig utstyr. Mulig jeg overreagerer, men jeg kjenner jeg ble litt lei meg da jeg mottok brevet i posten i dag.
Cupcake! Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 For et unødvendig brev å sende da! Hva var liksom meningen med det? Hmm..skjønner deg godt
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Sitter med en følelse av at meningen med brevet er kun for å påpeke at jeg påstår ting og på en måte har "tusket" meg til en ekstra ul. Noe jeg ikke har gjort.. Er litt sår for tiden og kanskje derfor jeg reagerer
Helverine Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Kan du sitere brevet? Kanskje lettere å forstå da. Høres veldig merkelig ut!
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Det står: "Kontroll av normalt førstegangssvangerskap: Søker for utlralydkontroll i graviditetsuke 13. Oppgir at hun har det bra. Glad og positiv over graviditeten. Søker påstår hun har behov for tidlig ultralyd Tilbake med behov" Kopi: xxx Legekontor - Fastlege
Helverine Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Dette er et helt vanlig notat. Normalt førstegangssvangerskap, dvs at alt er normalt, og du kan glede deg over det Søker, som her er legen som henviste deg, påstår du har behov for tidlig ultralyd. Det er bare måten slikt skrives på, en egen sjargong. Dette er det ingen grunn til å ta seg nær av
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Oki:) Trodde det skulle stå mer om fosteret og ikke om at jeg (som er "hun" - legen min er en han) påstår ting. Jaja, nå kaster jeg det og skal heldigvis til et annet sykehus neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå