Gå til innhold

Hadde du blitt fornærma hvis....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du hadde gitt meg en gave ( klær og ting til baby) og jeg gav det bort til juleflyet som skal til Tallin????

Har jo fått masse klær og kosebamser o.l. som vi aldri rekker å bruke. Er det ikke kjempefint at de kan gå til noe sånt da??

Vi har ikke så mye til overs at vi kan gi mye penger og sånn til veldedighet, men nå har jeg jo sjangsen til å gjøre litt mer uten at det går ut over vårt stramme budsjett noe særlig. Gir jo sef. bare nye ting, og legger oppi litt tegnesaker og godteri i tillegg til klær, sko og leker vi ikke bruker selv.

Jeg hadde iallfall blitt glad over at selv om gaven min ikke kunne brukes av de den var ment for, så er det noen som trenger den likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. En gave som har blitt brukt mener du?

Jeg hadde ikke blitt fornærmet, men vet ikke om jeg nødvendigvis hadde fortalt det til den jeg fikk gaven med før jeg gav det bort til andre.

Synes det er en god ide:)

Skrevet

Selvsagt hadde jeg blitt glad for at noen kunne bruke det. Og uansett - gir du dit så vet jo ikek dem du har fått av at du ikke bruker det selv heller, så da betyr det jo i alle fall ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...