Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Må desverre bruke reservebilen i et par uker. Der er det ikke plass til tre seter baki. Har en 4-åring som sitter framovervendt i sete 15-36 kg, en bakovervendt 2-åring i type 0-18 kg, og en bakovervendt bayb i 0-13 kg sete. Har ikke isofix. Skal selvfølgelig deaktivere air-bagen. Hvem er tryggest å ha framme? Noen som vet?
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Med deaktivert air-bag, ville jeg hatt babyen framme.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Takk. Får plassere babyen framme da. Gleder meg til den andre bilen er fikset. Føles liksom tryggere å ha ungene i baksetet...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Bakovervendt og med deaktiviert airbag skal det være like trygt å ha barn sittende framme. Spesielt om setet kan hvile på dashbordet. HAr lest dette flere steder nå, så velger å tro det er noe i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå