Gå til innhold

Hvem bør sitte i framsetet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må desverre bruke reservebilen i et par uker. Der er det ikke plass til tre seter baki. Har en 4-åring som sitter framovervendt i sete 15-36 kg, en bakovervendt 2-åring i type 0-18 kg, og en bakovervendt bayb i 0-13 kg sete. Har ikke isofix. Skal selvfølgelig deaktivere air-bagen. Hvem er tryggest å ha framme? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk. Får plassere babyen framme da. Gleder meg til den andre bilen er fikset. Føles liksom tryggere å ha ungene i baksetet...

Skrevet

Bakovervendt og med deaktiviert airbag skal det være like trygt å ha barn sittende framme. Spesielt om setet kan hvile på dashbordet. HAr lest dette flere steder nå, så velger å tro det er noe i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...