Gå til innhold

Hvorfor pakkekalender til en på UNDER 2 år???

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg blir det hysteri, hva skal en så liten unge med masse dildall?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes pakkekalendere bare er noe tull! Litt vel mye av det gode. Vi har ikke det for verken de over 2 eller de under 2. Men snart begynner vel presset, alle andre får pakke kalender, hvorfor får ikke vi. Alle andre får dataspill i pakke kalenderen, hvorfor får ikke vi. Alle andre får tur i svømmehallen i desember, hvorfor får ikke vi.

Vel for vi venter med å feire jul til ventetiden er over. Det er travle tider, og det er dyre tider. Vi venter til høytida og koser oss skikkelig. Vi har forresten adventslys!

Skrevet

det er da faktisk noen som synes det er koslig å lage slike pakkekalendere da. og hvem sier at du må fylle det med masse dilldall? er det ikke bare å lage egne vrier på det da. og synes man pakkekalendere er tull så lar man da bare det være...og når poden spør hvorfor så ha en fin forklaring på lur

Hysteri er vel å klage på at andre faktisk gjør ting man selv ikke synes er nødvendig

Skrevet

Her i huset er det heller ingen form for pakkekalender, og jenta er snart 4 år! Hun pleier å ha en sjokoladekalender akkurat som barnslige mor og far:)

Hva skal hun med en pakkekalender da? hun får plenti av gaver til jul og bursdag så det må virkelig holde:)

Vi har også adventlys, hehe:)

Skrevet

Jeg lager det til datteren min som er 2 år !! Jeg gjør dette fordi jeg synes det er kjempe koselig å lage, lager også pakkekalender til mannen min.. hehe :)

Putter ikke store gaver med masse leker oppi.. putter bare småting i.

Lager ikke det fordi det skal koste masse penger og fordi man skal få masse gaver før jul, men fordi adventskalender er en kjempe koselig tradisjon i ventetiden !

Ting jeg putter oppi er feks hårstrikker og spenner som hun trenger, og ikke koster mye penger, men som hun også synes er kjempe stas å putte i håret.

Husker selv fra da jeg var liten og fikk pakkekalender av moren min, syntes det var moro å stå opp om morgenen i adventstiden og se hva jeg fikk idag, og som regel var det en sjokoladekule eller en blyant el.

Må ikke være masse dilldall og fjas..

Lager dessuten kalenderen selv, med navn osv.. Men nå er jeg veldig glad i julen da.

Skrevet

Jeg skal lage pakkekalender til jenta mi som blir 1 år i desember. Hun elsker å pakke opp ting, så hvorfor ikke kose seg litt ekstra på morgenen?

Jeg har en kalender som min mor sydde til meg da jeg var 5. Den har jeg fått pakker på hvert år til og med i fjor. I år er den klar til å gå i arv :D

Jeg kommer til å kjøpe et byggesett av treklosser, og hun får en klosse hver dag. Da kan vi bygge tårnet høyere og høyere frem mot julaften. Sangbok med julesanger i tekst og noter er kjøpt inn også, så her skal tradisjonene på plass allerede det første året.

Kan ikke se hva som er hysterisk med dette.

Skrevet

Det der var en kjempegod ide Tale30 :-)

Kanskje jeg skal forsøke noe lignende!!

Skrevet

Ja, jeg er så hysterisk som ønsker å gjøre en koselig tradisjon for barna mine, også han under 2. Dæven, jeg må vel snart innlegges!

Skrevet

Fordi han syns det er moro,enkelt og greit.

Kjøper forsåvidt ikke dill dall,men ting han leker med ;)

Skrevet

Fordi det er koselig vel!! :) Trenger ikke så mange andre grunner egentlig.

Er veldig fan av juletradisjoner, og her i huset har de fått fra første jul av, uansett alder. Jeg driter i hva de koster, eller hva andre synes om det. Mine penger, jeg som gjør arbeidet, og synes jeg det er stas og ordne pakkekalender til mine barn så er det jo absolutt ikke noe problem! :)

Jeg fikk aldri noen pakkekalender,og mamma husket knapt nok på sjokolade-kalender før vi var halveis i desember. Mine barn skal få slippe det som vi vokste opp, de skal få ha faste tradisjoner hvert år.

Skrevet

Jeg syns det er koselig jeg, å lage pakkekalender :) Har gjort det i 2 år nå, og gutten elsker det. Han er riktignok 5 år. Også får han sjokoladekalender ved siden av, som han åpner til barnetv.

Skrevet

Skal lage for første gang i år, hun er nå 3 år.

MEn synes ikke det er hysterisk å gjøre det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...