jentebanden Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Hele foten prikker, det er ikke vondt, men ekkelt. Når jeg legger meg ned, så kjennes det ut som den er varn/brenner. Altsa, den er ikke varmere enn den andre, men den føles sånn. Huff, vanskelig å forklare. Hva kan det være da? Har vært sånn 2-3 dager nå.
lille sprelle Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 blodpropp? låsning lengre opp (i bekkenet eller noe sånt) som stopper blodtilførse?
jentebanden Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Har faktisk vært inne på tanken om blodpropp, men er ikke det litt mer akutt? Og mer vondt? Det er ikke vondt, bare ekkelt, akkurat som om foten "sover". Tror ikke det skal være noe som stopper blodtilførselen nei.
alvis Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Kanskje et lite prolaps i ryggen eller stive muskler i rygg eller bekken? Blodpropp vil gjøre foten hoven, rød og vond.
Sjefsmegga Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Har du noe hevelser? Uansett så bør du kontakte lege for å få det sjekket. Vanligvis er det ufarlig og kun en form for nervesmerter uten at det er noen kjent årsak som må¨behandles, har selv had stikkende smerter i både bein og armer uten at det har vært noe, men jeg ble uansett sjekket for å utelukke blodpropper, prolaps, infeksjoner osv.
snaijka Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 kan være nevrologisk.. ikke for å skremme,,men er ganske vanlig symptom på MS.
jentebanden Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2009 Ingen hevelser, ikke vondt og rødt. Tror ikke det er stive muskler eller noe sånt heller, i alle fall ikke som jeg merker noe til. Prolaps, det merker man vel på andre måter? Altsa vondt? Huff, merker at jeg kan veldig lite om det å være syk. Takk for svar alle sammen! Jeg tror jeg venter litt til, håper at det går over
jentebanden Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2009 Jøss, ikke værre nei :/ Håper det er litt mindre alvorlig enn det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå