Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Er vi sprø som har tenkt å reise dit i Noveber med vare to små på 2år og ei på 5mnd? Tenker nå i disse svineinfulensa tider....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 like farlig å være hjemme som på gran canaria:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Det jeg tenker også, å det er jo skandinaviske leger der og helsesystemet der er av grei stander vil jeg tro. . . Blir bare litt engstelig, mange i familen mener vi ikke burde dra, men vi har så lyst å dra, når jeg er ferdig med permisjon kan vi ikke dra på ferie om vinteren lenger, så er liksom nå muligheten til det er.. Hi
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Hadde tenkt det, men hørte på radioen at de ikke hadde fått nok vaksiner til alle i risikogruppene i vår kommune ennå, og ventet mer først i midten av november. Men hvem burde jeg kontakte ang om mulighet for å få vaksinen? Fastlege? Helsestasjonen min vet ingenting... Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå