Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Har prøvd prim (hun liker det, men blir fort lei, pluss at det er så masse sukker i at jeg nesten ikke har lyst å gi det til henne, hehe), leverpostei (liker hun også, men blir veldig fort lei, tre fire biter og hun lukker munnen), makrell i tomat (de kan vel spise det??) (hun likte det også, de to første bitene, så brakk hun seg bare) og gulost (kan de spise det?) (to biter var nok her og, før hun lukka munnen). Hun må jo spise noe! Gir henne fruktmos i tillegg, siden jeg tviler på hun blir mett av 6-7 småbiter....
Emma&Adrian Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Her får Adrian skive med kun smør! Han vil ikke ha noe annet,lukker munnen igjen bare. Så får han spise fiskekaker,det liker han kjempegodt! Han er 10 mnd. Han fikk smake bittelitt brunost,det likte han,men er usikker på om han kan spise det.
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Det var lurt, kan prøve det:) Hva med kokt skinke, sånn kalkunpålegg (prior), kan de spise det? Hun fikk et par småbiter av meg (kun selve kalkunpålegget) da jeg hadde det til frokost igår og idag, og hun elsket det... men spørs jo om hun liker det PÅ BRØD, hehe..
Emma&Adrian Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Skinke liker adrian og,men bare skinken,for da vil han ikke ha selve skiven! Rar liten gutt hehe. Tidligere i dag ga jeg han skive med leverpostei,det ville han ikke ha før,men så fikk han spise skive selv i dag,og han spiste opp hele (nesten,lå jo en liten haug på gulvet hehe)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Her spiser jenta nypemarmelade mye. Hun liker det kjempegodt. Hun er 7 mnd da:)
Hyacinth Bucket Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Skinkeost på tube, kaviar og most banan.
Trollemor75 Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 most avocado, most banan, kremost, makrell i tomat, smør (helst usaltet), primost, moste linser eller kikkerter med olivenolje...
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 her var det mange fine tips! man kan fint gi smøreost til de små altså? Herlig!
hettinettifletti Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Hva med å duppe brødbitene i fruktpure?
Sjefsmegga Skrevet 22. oktober 2009 #10 Skrevet 22. oktober 2009 Spiser hun ikke grøt da? I den alderen var brødskiver mest for å lære, mens grøten var hovedmaten. Byttet grøt type for at de ikke skulle få lei. Ellers kan du prøve blåbærsyltetøy, litt søtt skader ikke, og blåbærene veier opp :-) Også nydelig til havregrøt.
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #11 Skrevet 22. oktober 2009 Jo, hun spiser brød til frokost og til kveldsmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå