Gå til innhold

Hva med jentenavnet VIDA da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får meg til å tenke på såpekongen Vidal Sasson

Skrevet

Jeg synes det er fint, jeg.

Er vel samme navnet som Eva og Liv?

Skrevet

Tja. Noe uvant, om man blir vandt til det og passer barnet og foreldrene liker det så er det ingenting i veien for det? :)

Skrevet

vel.. syns ikke navnet i seg selv er så ille. Men jeg må si at jeg nesten assosierer det med et veldig dårlig "kallenavn".

Vi hadde ei jente i klassen som het det, og hun fikk en del "eru vid a" ja jeg veit det er utrolig dårlig skrevet, men er ikke sikker på åssen jeg skal skrive det riktig med den slengen vi prater med.

Når jeg skulle velge navn, prøvde jeg også å finne et navn man ikke kan erte så mye.

 

Men navnet er helt greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...