bambi på isen Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Har sendt søknad på en jobb, søknad og cv ble sendt pr. mail. Søknadsfristen var på lørdag (17 oktober). Men har ikke hørt noe fra dem enda. Ikke engang at de har mottatt søknaden. Er det ikke vanlig å sende en mail om at søknaden er mottatt, eller er det bare jeg som håper at de skal gjøre det......??
Alenemamma :) Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Den siste uken har jeg sendt inn ca 10 søknader, 4 av de har jeg fått bekreftet at søknaden var mottatt(helst de som har elektronisk søknadskjema) 1 av 10 har sendt mail om at jeg ikke fikk jobben.:/ Jeg synest det er greit at de sier at de har mottat og at du ikke har fått jobben, men sikkert ikke manegn som gidder å ta seg tid til det desverre:/
bambi på isen Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2009 Er det jeg også syns, at det er greit hvis at de gir beskjed om at søknaden er mottatt. Må vel bare smøre meg med tålmodighet :-) Lykke til med jobbsøkinga :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå