Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 De aller fleste hjelper med å gå ned en del der og da. Skal du ha en varig vektreduksjon er det kun livsstilsendring som fungerer. Ingen slankekur. Rikelig med mosjon og spise lite sunt og ofte er nøkkelen!! Et godt tips til dette er å melde seg inn i Grete Roede, Hos henne er det ikke masse NEI mat. dersom du går på kurer alla Fedon er det stor sjanse for at du sprekker siden han nekter deg mye som du spiser i det daglige!! Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Endring av livsstil. Trudde alle visste at slanking er noe tull som funker dårlig....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 Ketolyse. Ingen tvil, alltid vært litt smålubben(80kg) Prøvde å leve på lite kcal ved å spise sunt, men ble bare mer og mer oppblåst. Ketolyse rant 20 kg av med en gang, kan virkelig anbefale det dersom du sliter med å ta av!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 vet du hvem som selger boka/bøkene? for Ketolyse på nett? Jeg har endret lisstil og mosjonerer men ikke nok sikkert..men begrenser seg pga dårlige knær.. Jeg har gått ned ti kg på 8 månder men har igjen 28..legen anbefaler pulver men klarer ikke få det i meg..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 Grete Roede.. har foreløpig gått ned 40 kg.. og ja sjokolade og chips er lov, av og til
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Å slutte og slanke seg..Å slutte og spise sundt for å gå ned i vekt..Å slutte og trene for å minke antall cm Den dagen jeg fokuserte på å spise mat for å holde meg frisk og få energi, og treninga ble moro..Jeg begynte og måle forbedring i kondis, styrke hender, mage og rygg..Og når jeg gledet meg over bedre resultat der, samt at jeg la merke til at jeg faktisk holdt meg friskere når jeg spiste sundt, kjente at magen SPESIELT fingerte bedre etter en dag på sunn mat, enn en dag på junk.. Da sluttet jeg og tenke str på klær, måle cm og veie meg.....Etter et års tid var kroppen forandret totalt, ikke mye lettere, ikke andre klesstørrelser, men den var sterkere, friskere og i TILLEG fastere og lekrere enn noensinne ) Men mulig min dalende interesse for utseende fremfor ytelse gjør at kravene mine til en lekker kropp er endret ) Men får også høre at jeg må ha slanker meg..Det er nesten ingen kilo, kanskje en klesstørrelse ned over rumpa, men ellers er det kun "toning" som har skjedd...Og selvsag, på ansikt og utstråling ser man at man har det bra ) Og ja, da jeg sluttet og tenke vekt, så spiser jeg mindre snop enn noen gang....Frister ikke, fordi jeg FØLER meg dårligere etter en dag med for mye snop..MAgen reagerer dårlig, jeg blir trett og får dårlig ånde og hodepine..Så da er valget enkelt...) Men det ER lov, jeg forbyr meg selv ingenting, men vet at for å fungere bra må jeg spise og trene deretter...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #10 Skrevet 22. oktober 2009 De selger ketolyse bøkene i stavanger på meny iallefall- Her kan de også lånes på biblioteket. Evt bokhandel. Mye info om lavkarbo på ketolyse.no eller lavkarbo.no. Der får du svar på alt du lurer på!! Du må bare prøve!! :-) Lykke til
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 22. oktober 2009 #11 Skrevet 22. oktober 2009 1 time med rask gange hver dag :-) Har gått ned rundt 1 kg i uken siden jeg begynte med det! Fra 63 til 58! Nå er jeg gravid i uke 20, så har ikke gått ned den siste tiden, men har kun lagt på meg 3 kg så langt i graviditeteten. Spiser normalt søndag til torsdag (3 frukt hver dag og grønnsaker til middag), men taco og litt smågodt (kanskje 15 ting) til gullrekka, samt god middag + dessert lørdag!
Lea Laus Skrevet 22. oktober 2009 #12 Skrevet 22. oktober 2009 Trener 3 ganger i uka! Spiser normalt.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #13 Skrevet 22. oktober 2009 Å innse at ALT man spiser har kalorier i seg, til og med gulerøtter. Et ekstra knekkebrød = ekstra kalorier. Legge om til en sunn livsstil og trene litt mer, det gir kjempeeffekt. Og husk å la det gå 14 dager før kroppen virkelig skyter fart i vektreduksjonen (altså ikke miste motet første 14 dager). Spis jevnt og sunt, ikke bli sulten, da sprekker man lett :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #14 Skrevet 22. oktober 2009 Og som noen sa over, det er lov å unne seg noe ekstra, men da må du trimme det lille ekstra for å gå i null :-) Da er det lettere å motstå fristelsene :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #15 Skrevet 22. oktober 2009 Det viktigste er å ikke spise mer kalorier enn du trenger, mindre hvis du vil ned da (gjerne rundt 1500-1800 hvis du vil ned, så ikke forbrenningen stoppes opp).. selv bruker jeg vektklubben.no, har fått mange aha opplevelser når det gjelder hvor mye kalorier det er i ulike ting.. Selv anbefaler jeg følgende: - med deg inn i vektklubben til grete roede eller vg, første er gratis - La utskeielser høre til helga - Vær mest mulig i aktivitet - Ikke vei deg oftere enn 1 gang per uke - Spis vanlig mat, bare reduser mengdene. Tenk livsstil, ikke slanking! Jeg spiser jeg absolutt alt, bare passer på mengdene og at det ikke blir usunn mat for ofte. - Drikk mye vann Har gått ned fra 75 til 71 (176 høy) ved å gjøre dette, målet er 68 kg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #16 Skrevet 22. oktober 2009 fødselsdeprisjon:( Trudde jeg skule slite med å få av all den vekten jeg hadde lagt på meg. Men nå sliter jeg med å holde den oppe:(
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #17 Skrevet 22. oktober 2009 Amfetamin er det som absolutt har gjort meg tynnest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå