Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Like vanskelig hver gang altså..... og ikke ønsker han seg noe heller selvfølgelig! og klær er helt umulig, da han aldri liker noe som jeg gjør:) Tips mottas med STOR takk:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Haha dette hadde jeg en tråd ute om her om dagen også!! Fikk mange tips og har derfor funnet ut hva jeg skal kjøpe!! hehe Har samboeren din noen hobbyer?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Hehe, så morsomt da! Den har jeg gått glipp av:) Han er jo veldig glad i å stå på ski da når jeg tenker meg om;) Ellers så er det tv og media/data utstyr som selvfølgelig er veldig kjekt;) Men der kjøper han alt han har lyst på sjøl egentlig.... Vanskelig det her...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Her er tipsene jeg fikk i min tråd. Se om du kan bruke noen av dem :-) http://www.barnimagen.com/forum/thread/140838509
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Vi kjøper ting sammen, i år skal vi invistere i ny sofa. Syns det er en flott julegave til oss begge. Gir smågaver fra barna da, vi bruker å lage sjokolade, marsipan, pepperkaker, julekjeks, maler på forskjellige ting, rammer inn bilde til at han kan ha på kontoret sitt osv
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 HI her... Ja vi har jo nettopp flyttet inn i en nybygd enebolig, så kansje noe til huset.... Men vi har jo egentlig kjøpt alt nytt som vi trenger!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Vi velger å ikke kjøpe noe til hverandre i år, men heller prøve å ta en langhelg i Paris, London eller noe i den duren. Er så vanskelig å kjøpe til gutter og vi vil heller oppleve noe sammen. Klart vi kjøper en liten ting bare får å ha noe å pakke opp, men etter at vi var en uke i syden i sept var det helt klart at det var det vi begge ville:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 vi bruker og å ta en helgetur et sted i lag istedet for å kjøpe dyre gaver, trives med det
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Kjøpte en 5 dagers tur til Paris i fjor til oss begge to..... så da er jo den oppbrukt! Men tur til new york hadde kansje vært noe;)
The Bad Gal Skrevet 22. oktober 2009 #10 Skrevet 22. oktober 2009 Mannen min elsker verktøy og slikt, men nå har han stortsett alt som er å oppdrive av sånt, så da blir det ikke det i år. Han ønsker seg jakken som passer til en gore-tex bukse han har fra Norrøna, så da tror jeg rett og slett jeg kjøper den, orker ikke tenke mer på det med gaver, er like håpløst hvert år. Veldig dyr gave, men han trenger ny jakke og kommer til å kjøpe den til seg selv om han ikke får den i gave av meg, og siden "mine penger er dine penger" hos oss, så går det jo fra samme pengesluket likevel.
Mor di! Skrevet 22. oktober 2009 #11 Skrevet 22. oktober 2009 min ønsker seg spritbrenner (til å steke f.eks. pannekaker ute på tur, noe ala primus om noen lurer). så det skal han få! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #12 Skrevet 22. oktober 2009 Vi kommer nok til å kjøpe noe felles i år. Det er det vi som oftest gjør. Ingen av oss ønsker oss noe spesielt, så da er det bedre å kjøpe noe vi begge har nytte av. Vet ikke helt hva det blir enda, men blir nok enten en litt stor interiørting eller en reise ett eller annet sted:-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #13 Skrevet 22. oktober 2009 Vi kjøper tur til Dubai til hverandre i år )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå