Gå til innhold

Vaksinen - hvem har tatt den? Skriv på etterhvert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt den i dag, føler meg lettet! Andre som har fått den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bestille i dag..-

Skrevet

Heisann,

mandag mellom kl 14 og 16 er det vaksinering i min kommune for gravide mellom uke 14 og 22.

var først litt usikker, siden den ikke er testet veldig ut, men leger og myndigheter anbefaler den. Hvilken kompetanse skulle jeg ha til å takke nei? Og hva om jeg ikke tok, og noe galt skjedde? Hvordan ville jeg DA føle det? tror det ville vært mye værre enn evt bivirkninger av å gjøre det "alle" anbefaler...

Så jeg gleder meg til å få det gjort. Masse syke elever på skolen, og en smule redd for smitte, må innrømme det....

(Er i uke 21)

SÅ blir godt å få det gjort. Men hvordan er det etterpå? Blir man trøtt, slapp, får vondt eller lignende?

Mvh

Sissel

Skrevet

Jeg har tatt den i dag, og er veldig fornøyd med det.

Føler meg helt fint, litt stiv i armen, men er stiv i resten av kroppen til daglig pga bekkenløsning, så en arm i tillegg er ikke noe problem :)

Skrevet

har tatt den i dag.merket knapt stikket og er ikke engang øm.

Skrevet

Tok den i dag og har vert litt ekstra trøtt og å stiv i armen, men deilig å få det unnagjort! :)

Skrevet

Jeg har tatt den i dag. Merker ikke annet enn at jeg er øm og litt stiv på stikkstedet. Godt å få det overstått!

Skrevet

Jeg har også tatt den.. ganske øm rundt stikkstedet, men det går vel fort over.. ellers har jeg ikke merket noe..

Skrevet

Tok den på tirsdag og armen er ikke akkurat god, men fungerer ;)

Mulig jeg har blitt litt ekstra trøtt, men om det er pga vaksinen eller stresset rundt en mann som har ligget på sykehus snart en uke er jeg ikke sikker på..

Skrevet
Skrevet

Jeg tok den igår. Merker ikke noe annet enn en øm arm. Veldig glad for at jeg har tatt den! :)

Skrevet

takk :D etter å ha lest dette vipper jeg over på siden mot i ikke ta den ! å det føles rett for meg :) jeg fikk en veldig avslappende følelse inni meg! tusen takk igjen :D har stressa som en tulling med dette her nå.. !

Skrevet

jeg har tatt den i dag. en utrolig lettelse å få gjort det:)

Skrevet

Jeg har tatt den!! Merket ingen ting. Er veldig fornøyd og lettet med mitt valg

Skrevet

Tok den i går, er stiv i armen men lettet, nå er det overstått :-)

Skrevet

Jeg tok den i dag og jeg mener at det er det rette valget :) En utrolig lettelse å være ferdig med tanker og å ombestemme seg flere ganger om dagen. Sitter her nå og er utslitt.. og det kommer av at jeg har tenkt sånn på dette og stresset meg selv. Nå er det gjort og det er godt!

Skrevet

Jeg tok den på onsdag. Ingen vei tilbake nå, og er bare lettet over at vi har tatt en beslutning, og fått det unnagjort. Ble helt utslitt av å være frem og tilbake - hele tiden.

Skrevet

Er vel neppe viktig info, men feilinformasjon! De to som døde i sverige døde ikke av vaksinen, men de sykdommene de hadde i utgangspunktet. Er poenget ditt å spre usikkerhet og engstelse blant gravide???

Jeg har tatt vaksinen, og oppfordrer alle til å ta den. Ikke bare gravide, men også resten av familien. Når babyen kommer er det viktig å ikke få svineinfluensa i husstanden, for den lille kan ikke vaksineres. Alle som er mot, har dere tenkt på det???

Skrevet

Jeg har også tatt den, og føler meg komfortabel med valget.

Skrevet

Tok den fredag og det er godt å endelig å ha tatt ett valg, Ømt og vondt rundt stikket.

Skrevet

j tok den på fredag.

er ennå øm i armen, men d er bedre enn å bli syk.

Skrevet

Tok den på fredag. Og tror jeg er glad for det.... Litt Russisk rulett med 2 liv uansett. Mitt om jeg ikke hadde tatt den og babys nå som jeg har tatt den. Men det som er bra er jo at nå har jeg større sjans for å oppleve 3-åringen min.

Skrevet

jeg tok den idag.. phu en times venting pluss 20 min etter sprøyta, men endelig vel overstått. øm i armen og ordentlig trøtt i dag men det er nok også tilfeldig, er tross alt gravid;) i tillegg til bekkenløsning.

har vært veldig i tvil men godt og endelig og få bestemt seg! :)

Skrevet

jepp!! super lettet over at jobben ordna det sånn at jeg kunne få ta den i dag!!=) ellers måte jeg ha ventet noen dager til.. jenta vår på 2år skal ta den til torsdag. er i risikogruppen begge oss to..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...