AngryBird Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Og for en gangs skyld er det ikke ironisk ment! Samboer ringte inn i går for å høre åssen det lå an med søknaden for foreldrepenger. De hadde da glemt den i en bunke og ikke fått med seg at jeg har termin om e uke. De lova i går å ta den med en gang. Rett før 1600 ringte de i går, men jeg rakk ikke ta telefonen og når jeg prøvde å ringe opp var de stengt. Nå fikk jeg sms med beskjed om at det var i orden og penger var på konto om et par dager. !!!!! Må passe på å skryte litt av NAV når de faktisk gjør en skikkelig innsats:D
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jøje! Applauderer jeg nå! Veldig bra. Det er en del av NAVerne som virkelig vil gjøre en innsats for folk. Heldig var du som traff på akkurat en sånn en
Moden fersking Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Hurra for NAV! Bra de kan gjøre noe bra... Men du bor sikkert ikke i Oslo... Jeg ble svett da jeg fikk brev tre uker etter at jeg hadde sendt inn søknaden, og de opplyste det var opptil tre måneders behandlingstid! Heldigvis gikk det fortere enn som så, men det gjenstår å se om det kommer noen penger når det skal... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå