Gå til innhold

Vaksinert!


vann123

Anbefalte innlegg

Da er jeg vaksinert mot svineinfluensaen! Kjennes godt at det er gjort, og håper jeg klarer å ikke bli smittet før immuniteten setter inn i løpet av en uke :-)

 

Så langt kan jeg anbefale det videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tenker også og ta den.

Men lurer på hvorfor folk ikke vil ta den? Hva er det som kan skje? har ikke helt skjønnt det der... Jeg mener at når helsemyndighetene anbefaler alle om og ta det, burde vi jo stole på dem? fordi om den vaksinen hadde vært farlig så hadde jo aldri helsemyndighetene i norge bedt oss om og ta den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor folk er så usikre er fordi man til vanlig ikke bruker denne type vaksinen på gravide. I blant annet USA bruker man heller en vaksine uten sqalen og kvikksølv men det gjør ikke Norge. Jeg er veldig usikker for det er ikke noe som er sikkert angående bivirkninger på foster og det at fosteret også blir immun er bare tull for det kommer såpass lite igjennom til fosteret at det ikke har noe virkning. De mener det er større risk å ikke ta den enn å ta den. Det er vel begrunnelsen dems og det synes jeg er for sløvt. De VET jo faktisk ingenting de bare regner med at det går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar den også på mandag. Har vært veldig i tvil, men nå stoler jeg fullt og helt på at myndighetene i Norge vet hva de snakker om. Jeg har i allefall ikke kompetanse til å overprøve deres anbefalinger.

Kjenner flere andre gravide som gjør det samme som meg på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si noe for eller i mot vaksine, men ønsker bare å kommentere at her var det mange dumme høns. Tenk at dere som både er historieløse og kunnskapsløse snart skal oppdra en ny generasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Helt enig! Vet ikke helt hvem som er UVITEN og HISTORIELØSE her jeg nei... Er vel ei høne som tror at alt ordner seg ved å be til høyere makter eller ringe spåkoner for å avgjøre livsviktige spørsmål!! HAHA. ignorente høne!

 

SUPERT jenter, at dere har tatt vaksinen.. Jeg får time imorgen får å vaksinere meg. Gleder meg! Håper alle er i kjempefin form og koser seg med svangerskapet!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om vi får ett helt årskull med autistiske barn pga vaksina...

Det hadde vært stilig; ingen som skilte seg ut ;)

Men bort fra tull! Jeg vipper mer og mer mot vaksine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er to doser... En ny dose etter tre uker :) Jeg har også tatt den, å angrer ikke. Så snart det er til alle skal hele min familie ta den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig vaksinert. Godt å ha det gjort!!

Fikk beskjed om at ikke alle trenger dose nr 2. Skal tas blodprøve for å se hvor mye antistoff kroppen har dannet før evt ny dose vaksine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...