ida87_thea_andrine Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Ja, da har jeg vert på tidlig ul.... trodde jeg var opp i mot 14 uker, men det var visst feil!!! Jeg er bare 11+4 jeg=( Men hovedsaken er at allt er bare bra!! vi fikk se en liten akrobat som vinket og sparket=) så utrolig deilig å se... jeg gruet meg veldig for når jeg var der sist var det ikke hyggelig i det hele tatt!! Vet at jeg egentlig hører til på 1.tri, men har jo vert inne på 2. tri litt nå og det er jo ikke lenge igjenn så jeg håper det går fint=) Det som var nedtur var at jeg har litt flere uker med kvalme enn det jeg hadde trodd!!! Sånn kan det gå=) Bare en liten oppdatering på hva som er skjedd i mitt liv i de siste dagene=)=)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Føler med deg, vet hvordan det er å bli satt tilbake.. Jeg trodde jeg var 18 uke da jeg var på UL første gangen, men spiren var ikke mer enn 12+3 uke... Men men.. tiden har gått ganske fort og nå er jeg 20+5 uke :)
FrkBomst&Frø Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Litt frekt av meg å komme med gladnyheten her, vi har også vært på UL i dag, ble satt tilbake 2 dager på termin, så vi har på dagen 5 mnd igjen Er da altså 18+++ i dag. Bebisen er frisk, verken hareskår eller ryggmargsbrokk, den hopper med bena og vinker med henda, ti fingre og ti tær, fire hjertekamre som slår rytmisk og godt, nyrer, lever, lunger og magesekk. Også geipa den til oss!!! Jeg lo og pappan gråt, veldig glade begge to nå Utrolig å se minsten, at det lever slik det skal inni der. Lykke og Kjærlighet
Blomsterenglene Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Var på UL om mandagen jeg også. Jeg trodde jeg bare var 10 uker på vei, men det var helt feil! For jeg ble ssatt fram 3 uker! Så jeg var 13 uker istedenfor ti!
*LillaMeg* Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Så gøy da. Bra at alt var iorden.. Og er jo ikke lenge til du hører til på 2.tri...
ida87_thea_andrine Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2009 Tusen takk jenter!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå