Gå til innhold

Ang vaksine.. hvor, vondt ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurdere å ta svineinfluensa vaksine, men bli så usikker..

Alle sier å anbefaler så forskjellig.. hva skal dere gjøre.?? er 38+6 i dag..

Hvor settes denne sprøyta og er den vond???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den settes nok i armen, og er ikke vondere enn en vanlig sprøyte... og garantert mindre smertefull enn en fødsel :)

Skrevet

hehe, det håper jeg virkelig ikke!!!

Skrevet

Jeg kommer rett fra legen nå. Den settes i armen og var ikke vond i det hele tatt :) og jeg pleier å synes blodprøver er vondt. så altså å ta blodprøve er vondere :)

Skrevet

Det var godt å vite.. men hvor langt er du på vei??

Skrevet

Har termin om 6 dager :)

Skrevet

spennende :) har termin om 10dager.. men du anbefaler å ta den eller??

Skrevet

Jeg er 33 uker på vei, er ikke redd for smertene for et lite sprøytestikk, men er så usikker på om jeg i det hele tatt skal ta den.... Er i tenkeboksen... Den kommer visstnok ikke til Akershus før 27.10 sa de på legekontoret!?

Skrevet

Har akkurat kommet hjem etter å ha tatt vaksinen.

Håper jeg har gjort det rette..

Er 38 + 3 i dag.

Settes som sagt i armen og den var ikke vond i det hele tatt- blodprøve er mye vondere.

Skrevet

Tror ikke jeg ville latt spørsmålet om det gjør vondt å ta sprøyten eller ikke være avgjørende for om jeg skulle ta vaksinen altså. Det gjør neppe veldig vondt, men unasett er det vel viktigere å legge vekt på risikoen ved å ta den kontra risikoen ved å ikke ta den? Personlig skal jeg ta den (uten tvil), men det må du selvsagt avgjøre selv. Det er mange tråder her inne hvor du finner mye nyttig info som kanskje kan hjelpe deg i valget! Lykke til!

Skrevet

jeg har akkurat kommet fra legen, jeg har sprøyteskrekk til de grader... men som andre har sagt her er blodprøve verre, er ikke så mye som skal sprøytes inn, så det tar ikke mange sekundene før det er over:) svir litt der man har blitt stukket etterpå, men da er jo det hele over så det gjør vel ingenting=)

jeg er forresten 30 uker på søndag...

lykke til med valget ditt, men du trenger ihvertfall ikke være redd for at det er vondt eller ubehagelig!!

Skrevet

Hva er kriteriene for å ikke ta vaksinen da?? Var hos jordmor i dag og ho anbefalte alle gravide å ta den :) Men skal barnefaren oxo ta denne??

Skrevet

Jeg er 36 uker i dag, og skal vaksinere meg på onsdag. Faren har ikke fått tilbud, det er de gravide som er førsteprioritet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...