Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Dagboken!!!! Nydeligste filmen i verden:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 "Broene i Madison County"... Sukk.....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #11 Skrevet 22. oktober 2009 Marley and me. Romantisk er den vel ikke akkurat, men sååååå trist!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #12 Skrevet 22. oktober 2009 Hehe jeg skjønner meg ikke på dere damer som bare elsker å sitte å stortute over filmer!! Titanic er vel den tristeste og beste jeg har sett... Men nå styrer jeg ofte unna slike filmer da.. er ikke verdt dundrende hodepine resten av kvelden :-)
Trebarnsmamma30 Skrevet 22. oktober 2009 #13 Skrevet 22. oktober 2009 Så nettopp en film som heter two lovers med Joaquin Phoenix og Gwyneth Paltrow, drama med en god dose romantikk, kjempebra film:) Ellers er jo dagboken og a walk to remember på min må-se liste:) En dansk film som heter to verdener synes jeg også er utrolig bra, handler om ei jente som er Jehovas vitne som treffer en gutt utenfor miljøet..må ta et valg mellom familien og kjærligheten.
petite fleur Skrevet 22. oktober 2009 #14 Skrevet 22. oktober 2009 mest triste romantiske filmen gjennom tidene: casablanca. http://www.imdb.com/title/tt0034583/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå