vi har verdens fineste gull Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Er gravid i uke 10+1 med nr 2. Kjempe koselig og vi gledes oss masse:) Men nå den siste uka har jeg mistet så og si alle symptomene, jeg kan ikke kjenne noe antydning til noe livmor når jeg ligger på ryggen, og har ingen problemer med å ligge på magen. Jeg ser gjerne antydningen til en liten mage når jeg står men det er nok like gjerne et produkt av ekstrem matlyst de siste ukene;) Jeg har ikke ømme pupper, matlysten har roet seg, tisser ikke så mye lenger osv osv osv. Uff...kan dette være et tegn på at babyen kan ha dødd inni magen min? Uff...orker ikke tanken en gang... Skal på UL den 3.november...Har ikke hatt blødninger eller smerter i magen. Andre som har opplevd lignende? Når er det vanlig at jeg kan kjenne livmora? Og er det vanlig å miste symptomene så tidlig? Takker for alle svar....
Gjest ->>- Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Det er helt vanlig å miste symptomer og ha symptomer til og fra. Det er helt vanlig å ikke kjenne livmor før man har passert første trimester. ...og missed abortions er relativt sjeldne, selv om man kanskje ikke får det inntrykket på forumsider som disse. Lykke til på ultralyd!
Sjefsmegga Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Livmoren skal enda ligge beskyttet i bekkenet, det er ørlite enda, og det er normalt at symptomene roer seg endel etter de første ukene. Lite trolig at det har skjedd noe galt. Lykke til!
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Det er helt normalt rundt den tiden. Mistet alle symptomer rundt den tiden med begge mine. Med 2.mann kunne jeg ligge på magen lenge, i hvert fall til jeg var rundt 25 uker på vei. Klarte ikke det med førstemann, men kan ha noe med babyen leie ?
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg er i uke 14 og kan fortsatt ikke kjenne livmora (mulig at jeg er litt dum som ikke klarer det? , har ingen symptomer og merker ingenting til at jeg er gravid. Men jeg har vært på ul og hørt hjertelyd så jeg vet at jeg er det. Ta det lungt. Det er sikkert ikke noe gale med deg og den lille:)
vi har verdens fineste gull Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2009 Dere er så SNILLE!!!! Tusen takk for svar, kjenner jeg roer meg med en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå