Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 De som jobbet på helsekost mente at man kunne gå på 30 days samtidig som man ammet. Er det noen som har hørt det samme? Hun mente det gikk greit siden det bare er naturlige stoffer i tabelettene. Jeg er litt skeptisk, men er det trygt så kunne jeg tenkt meg å gi det en sjanse. Jeg la ikke på meg så mye under graviditeten, men de sitter som støpt. Jeg er rett slett tykk nå, har alltid vært kraftig, men har trivdes med det siden jeg har følt meg tilfreds å sunn. Men nå veier jeg hele 96 kg. Og føler det er ALTFOR mye, har nesten ikke gått ned noe siden jeg fødte for 5 mnd siden. Jeg vet jeg spiser altfor lite, har ikke matlyst, har veldig lite jern og drikker ikke nok veske, men skal prøve å forandre det nå. Tvinge i meg mat på morgenen og formiddagen. Spiser ofte kun middag.
lindynatt Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Man skal ikke slanke seg når man ammer.. det er fyy fy fordi avfallsstoffene kommer over i melken. Sundt kosthold, drikke mye og gå turer for da forhåpentligvis gå langsomt ned i vekt er nok måten man må gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå