Gå til innhold

Hva er galt med meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanligvis menstruasjon nøyaktig hver 28 dag- uten unntak!

Nå har jeg gått 6 dager over tiden, og var 100% sikker på at spiren endelig satt. Men tok en hjemme-test i går, og den var negativ..

Noen som har opplevd noe lignende?? Kan det være at jeg stresser litt med å bli gravid, og at mensen derfor uteblir??

Nå skjønner jeg ingenting.. burde kanskje avtalt en time hos legen min??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så og si alltid 100% nøyaktig på mens. MEN, om mens er forventet til en tid jeg er stresset, så kommer ikke mensen før ting er rolige.

I går kveld fikk jeg mensen, 6 dager for sent. Akkurat da jeg ventet mensen sto jeg midt oppi flytting, oppgaveskriving og en hel del andre ting. Men nå som flyttingen er overstått, oppgaven er levert og alt har roet seg, så kom mensen.

Så hvis du tenker mye på å bli gravid og stresser med det, så kan det selvsagt ha en medvirkende årsak! Og bare seks dager er for lite å ringe legen om. Om det går 10 dager og over det, så bør du heller ringe.

Lykke til! :)

(PS; jeg var 11 dager over ikm før jeg fikk pos test;)

Skrevet

11 dager over?? Hmm- kanskje det er en ørliten mulighet for at jeg er gravid likevel da.. *klamrer meg til håpet.*

Ble litt skeptisk på om jeg kanskje kan ha vært gravid, og hatt en tidlig MA. Da vil vel hcg nivået synke - slik at testen vil være negativ.. Menmen.. får vente over helga - og heller ta en ny test da,om ikke det har skjedd noe før den tid.

HI

Skrevet

en enkel test kan jo vise feil da...ta et par til.

jeg tok en test for ett år siden som viste negativt, så uteble mensen og jeg fikk positiv. så da trodde jeg at jeg hadde ganske sikker viten om hvor langt jeg var på vei...men så tok jeg feil med nesten 3 uker, noe som vil si at jeg var gravid da jeg tok den første testen som viste negativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...