Gå til innhold

Så var det på'an igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror har lært å åle seg, omsider. Og nå oppdaget han stereobenken. Slutt for mor å late seg nå - nå er det actionpermisjon! *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og "borte, tittei" i gardinene fant han ut i samme slengen. Hurra! Haha...

Skrevet

Kjenner noen som fikk laget en pleksiplate som gikk i vinkel så de kunne dytte den under forran på stereoen og skjule fronten. Selv er jeg glad jeg har alt gjemt inni skap.....ikke gardinene da.

Skrevet

Vi hadde en sånn på benken da storesøster var lita (genialt), men den nye forsterkeren trenger så mye luft for ikke å overopphete seg at vi ikke har tørt å sette den på. Var jo liksom meninga at jeg skulle finne meg en alternativ benk med skapdører på, men den rette har ikke dukket opp enda... Litt usikker på om jeg gidder å nei'e hele dagen, eller om vi skal sette inn 5. giret på å finne en alternativ løsning.

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde kastet ut forsterkeren til slikt ikke var spennende lenger....

Slikt mas kan forsure en ellers fin dag noen ganger.

Skrevet

Haha. :D

Vi har benk med glassdører, men babyen krabber frem og dunker hodet i glasset når hun skal frem og plukke.

Skrevet

Skap med dører, og forsterkeren trenger jo ikke luftes når den ikke er i bruk ;o)

Skrevet

Hehe, glad jeg er ferdig med den fasen en gang for alle, men mine er i "vi gir faen i hva mamma sier vi har lov til og ikke lov til å gjøre alderen". Ikke at de gjør så mye galt, men de rapper sminken min, raider kjøleskap, fryser. Sukk...enhver alder sin sjarme. BLÆH!

Skrevet

Nei men den er jo i bruk hele tida, hehe - både tv og musikk går gjennom den. Nei, jeg får nok prøve å lage litt morro i en annen krok så kanskje han glemmer den *naivliksomlatter*

Skrevet

Ikke si det engang, Sjefsmegga - jeg gleder meg ikke til fremtidig sjarm heller. 4-åringens sjarm med å være furtebøtte og hørselsløs hele ettermiddagene er ikke noe å trakte etter det heller. Da tar jeg heller en fiklefrans, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...