Gå til innhold

Hvordan skru inn en gipsskrue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He, he...ja, jeg er litt blond. Den ser jo ut som et monster. Har akkurat delt av et rom med gips, og jeg kom akkurat hjem med en pakke. Har laget et hull, satt inn den ene delen. Skal jeg bare skru inn skruen? Det virker ikke som vengene slår seg ut? Jeg som hadde tenkt å imponere uten å ringe til pappa:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å skru da? Så vrenger vingene seg ut jo lenger inn du skrur? Nå ble jeg selvsagt usikker, men trodde det var sånn det skulle fungere. Ikke skrudd i en siden før jeg gifta meg siden vi er så heldige å ha "ikke-gips" i veggene her, hehe...

Skrevet

Det var det jeg trodde også:) Min første gipsskrue! Er redd for at jeg må lage flere hull:/

Skrevet

Men om du tester med en du ikke allerede har begynt å feste i veggen (om duhar flere) - kommer ikke vingene ut når du skrur den i da?

Skrevet

Ja, det er slik den fungerer. bare sjekk at de "tappene" på "hodet" til den delen du satt inn i hullet sitter i gipsplaten slik at den sitter orndentlig fast. For det funker ikke om den delen inni veggen snurrer rundt og rundt mens du skrur i skruen.. :-)

Skrevet

Da slutter jeg å tenke, og gjør et forsøk. Takk, takk damer. Det er jo det mest spennende som skjer i livet mitt for tida, så jeg kommer til å holde dere oppdatert:)

Skrevet

Hey - hvor er oppdateringen? Antar hele huset datt sammen siden vi ikke har hørt noe mer (jeg har jo rukket å gå til nærmeste handlesenter og hjem igjen siden sist)?? Haha :oD

Skrevet

Hylla er for tykk til at skruen når inn til den delen som skal trekke vingene sammen!!! Det var løsningen på at det ikke skjedde noe, selv etter støtte fra dere handy women. Må skaffe en lenger skru i morra:)

Meeeen jeg har fuga flisene over kjøkkenbenken mens tvillingene på 3,5 mnd vippa ved siden av. Snakk om multitasking!!! Må jo ta det med ro i mange dager nå:)

Skrevet

Herlighet - tror ikke jeg var i stand til å gjøre stort mer enn å brette gulpekluter da plutt var så liten, og han var jo bare èn også, hehe. Her er jeg (som har kommet helt utav vanen med trilletur utover å gå til og fra barnehagen) som nå altså har spasert i halvannen time blitt helt utslitt så jeg MÅ bare læxe litt før jeg setter i gang med middagen. Haha - latskapen (min) lenge leve (skal nok vanskelig bli kvitt den uansett) :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...