Bumblebeee Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Hadde bare menssmerter de første ukene, så ble det borte. De siste dagene har jeg vært sliten i korsryggen og i dag murrer det godt i livmoren. Så mye faktisk at jeg drømte en ekkel drøm om å miste...huff. Men det er vel bare pga livmoren strekkes og ting vokser inni der. Husker ikke at jeg hadde det slik forrige gang, men det hadde jeg sikkert. Flere som har menssmerter i 2.trimester?
Leona77 Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg hadde også menssmerter de første ukene og det ble borte igjen, er 12+1 i dag og nå de siste par dagene er det kommet tilbake igjen, blir litt bekymret, men har også tenkt på at det antageligvis bare vokser.
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 HEi! Kan ikke huske jeg hadde det sånn første gang, men hadde det nå med nr 2. Var veldig bekymret og redd. Men det gikk bra, er nå i uke 26:-) Går nok bra med dere også skal du se:-D
lioness* Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Det er helt sikkert livmoren som vokser opp av bekkenet. Jeg hadde slike mensmurringer (og noen av dem ganske kraftige) helt frem til uke 16/17 eller noe sånt. Så har jeg ikke kjent dem (er 26+5 nå) siden. Mest strekninger og litt kynnere det går i nå for tiden. Og en følelse av at magen skal eksplodere, det tøyes og strekkes i alt som er føler jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå