Gå til innhold

Snart høygravid og arbeidsledig. Håpløst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig akseptert at jeg ikke vil få noen jobb før etter permisjonen, men nå har jeg altså funnet ganske mange stillinger som jeg er godt kvalifisert til (og som jeg attpåtil har LYST på!). Er det fullstendig håpløst så sent i svangerskapet? Hvorfor skal de ville ansette meg nå?? Det er jo ikke som jeg er hjernekirurg...

Noen som faktisk har fått jobb rett før termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skader ikke å søke. For hvem vet? Du kan jo få jobben:)

Skrevet

Ja, alt er mulig. Men jeg er redd for at de vil tro jeg er helt smårar som søker nå, og at det vil svekke sjansene mine hvis jeg skal søke jobb hos dem senere. "Hun her søkte jobb rett før termin i fjor! Nei, hun er ihvertfall uaktuell!" Eller noe sånt. Hehe.

Skrevet

Nja, jo, det kan kanskje gå begge veier? Men å søke jobber som gravid viser, i mine øyne, initiativ og pågangsmot.

Men som du sier.. hmm, var kanskje ikke så enkelt likevel? ;)

Skrevet

Søk på de, sier nå bare jeg! Jeg fikk meg ikke jobb før permisjonen begynte, og har ennå ikke fått noe, og det er utrolig stressende! Får du jobb nå, så kan du gå ut i permisjon uten å måtte tenke på det. Kjør på med selvskryt så kan det jo hende at du danker ut resten. Alt kommer an på hvem du konkurrerer mot, vet du ;-)

Skrevet

Å, jeg har så lyst! Tenk om, tenk om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...