Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har lest de fleste "nye" bøker som alle snakker om, og mange gamle klassikere. Mangler litt inspirasjon nå. Noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson. En fantastisk og rørende historie. Jeg gråt og gråt og klarte ikke legge boka fra meg. Får virkelig perspektiv på livet... Ellers har jeg en favoritt fra før, som er Gert Nygårdshaug; "Prost Gotvins Geometri". Også en veldig god historie. Jeg er mest glad i skjønnlitterært...
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Er også glad i Gert Nygårdshaug. Han er en fantastisk forfatter! Leser også mye Thure-Erik Lund som er en merksodig fyr;) Akkurat nå leser jeg "Jeg elsker sol" av Päivi Laakso
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 "Havkatedralen"..Sterk bok.. av en spansk forfatter, men husker ikke navnet på ham Det er historiske fakta, kjærlighet, fødsel og død, maktkamp, ære og moral..Alt i en og samme bok....Den er nydelig, men også grotesk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå