Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med det j.... sengeteppet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, her havner det alltid i en haug på gulvet, og dersom jeg ikke reier opp neste morgen så blir det liggende og vi snubler i det!!!

Har ikke plass til en stol heller..

Hvordan gjør dere det? Veggstativ eller krok av noen slag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt. Vi har ikke sengeteppe, kun dynene, så da e problemet eliminert! :-))

Skrevet

Hvis man ikke reier opp hver dag er det egentlig ingen vits. Jeg gidder ikke ha sengeteppe. Dessuten får man en sunnere sovemiljø om senga får lufta seg.

Men det er jo veldig pent! :)

Skrevet

bruker ikke sengeteppe. Senga er aldri redd opp pga da blir det mer midd. Så dynene ligger krøllet sammen og madrassen får luftet seg.

Skrevet

Hehe, det diskuterte jeg med min mann for 10 minutter siden! :-) Vårt blir liggende på gulvet om natta fordi jeg ikke har noe å legge det på, men jeg legger det på hver morgen når jeg står opp.

Hadde et sengeteppe fra ikea før, som var veldig stort og tungt, og av en eller annen grunn ble det et skikkelig ork å legge det på hver dag. Så fikk jeg et veldig lett et til jul, og det har gjort underverker- det legges på i en fart, og vips, så var det ikke noe problem lenger.

Altså; det jeg sa til mannen vår var; Gu så glad jeg er for at vi fikk det nye sengeteppet, for nå blir det aldri liggende som en ball lenger..

Kanskje ikke helt svar på ditt spørsmål, men vi er ihvertfall kvitt problemstillingen med å få nytt sengeteppe....

Skrevet

hehe... her ender det på golvet etterhvert..-i en haug vi snubler i;)

Er "flink" å re opp senga de første dagene etter at jeg har skiftet på den, men så skjærer det seg..

Ellers lå det fint sammenbrettet i et skap lenge fordi jeg var lei av å snuble i det. Men synes jo det er så fint, "patchwork"i lyse grønne farger hjemmelaget - fikk det i bryllupsgave:)

Skrevet

Hehe.. mistenker at jeg har det tunge IKEA teppet du snakker om! Mannen min er skikkelig forbannet på det...

Kanskje jeg må bytte det ut med en lettere variant jeg og ;-)

Skrevet

vårt brettes over fotenden av senga mens vi sover, altså ikke på madrassen, men hengende over selve fotgavlen eller hva den nå heter....

står opp og lufter hele rommet med dynene bort fra madrassen mens vi spiser frokost og steller oss. før vi går er jeg innom og lukker vinduer og slår av lys og sånt, og da hiver jeg bare dynene flatt over madrassen, og sengeteppet på toppen... enkelt og greit, og raskere enn å brette dynene fint uten sengeteppe:)

Skrevet

Har ikke sengeteppe. Sengen blir for øvrig sjelden redd opp, da det er bedre for senga å lufte seg om dagen. Dynene ligger slik de ligger fra vi står opp til vi legger oss. Det blir redd opp når jeg skifter sengetøy eller skal ha omvisning i huset :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...