Gå til innhold

Vannet har gått! :-)


jeanchris

Anbefalte innlegg

Må bare skrive her for nå er jeg ganske spent og rastløs! Termin 3.11, men i dag tidlig 0530 gikk vannet. Nå går jeg bare å venter på at det skal bli vondt, bare mensmurringer forløpig.

Veldig spent på hva som venter og håper det snart kommer rier og at alt går bra!

:-) :-) Tenk at vi får se jenta vår om ikke så lenge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå, så spennende. Jeg har også termin 3.11, og håper at hver gang jeg går på do at vannet skal gå:) Er det ditt første barn eller?

 

Lykke til iallefall, snart er gullet ditt med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh.. Spennende :) Nå begynner det virkelig her inne..

Drømmer så mye rart om natten jeg.. Merker man er urolig.. I natt drømte jeg at faren min og jeg fant et påkjørt dådyr (som levde) med babyen liggende ved siden av.. Var helt grusomt.. Hvorfor drømmer man sånn tro.. Håper det ikke er dårlige tegn.. Er ellers ikke overtroisk av noe slag, men tydelig at hodet forbereder seg på noe :) Stor også opp for jeg kunne ikke finne katten i huset.. Morsinstinket har begynt å komme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa!! dette blir spennende for deg, misunner deg litt:p ønsker det skal gå med meg også, men igår ettermiddag tror jeg at slimproppen gikk;))

Har ikke fortalt dette til noen andre enn kjærestn min, for det kan vel fort gå flere dager...

 

Du får lykke til med alt det som skal skje;) Vi andre for smøre oss med tålmodighet...jeg tror selv jeg skal utr i hagen og rake litt idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjempe spennede... krysser fingrer for at du slippe vente..Som oftest så starter riene ganske så fort av seg selv rett etterpå... Lykke til med fødsel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger her! :-) Var så koselig å lese mens jeg ventet! Er første barnet, så spenningen var stor når man skjønte at nå var det like før.

Det tok faktisk ganske lang tid før riene begynte etter at vannet gikk. Kl ni om kvelden startet de smått, så tok det seg opp etter 02. Halv syv på morgenkvisten var den vakreste jenta i verden ute! :-) Helt fantastisk..

Er så forelsket og betatt! :-) Hun er bare nydelig..

 

Forøvrig gikk fødselen fint, hadde syv cm åpning når vi kom på sykehuset så to timer etter var hun ute!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med jenta :)

så bra at fødselen gikk så greit.

kos deg med den lille.

håper det er min tur snart, har termin 2 nov :)

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :-) Vi koser oss masse. Virkelig helt utorlig følelse! Håper det skjer noe snart da! Er så overrasket over at jeg fødte før termin, er jo vanlig å gå over så var forberedt på det.

Massse lykke til! Spennende disse dagene fremover. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...