Gå til innhold

Sitter dere med datamaskinen på fanget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er ganske bekymra over at jeg gjør det. Han sier han ikke liker det. Jeg har en pute imellom da, men den er jo likevel ganske nær magen og lille babyen vår. Har ganske dårlig samvittighet for at jeg sitter sånn, er jo vanskelig å vite om det er skadelig, sånn på lengre sikt. Men det er egentlig den eneste virkelig behagelige stillinga da. I godstolen, med beina opp, pledd, og så dataen på fanget. Og en tekopp ved siden av...

Hva gjør dere andre damer med mager da? Har dere hørt noe om hvorvidt det er farlig babyene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gjør det. Gjorde det sist jeg var gravid også! Bruker gjerne en pute imellom da, slik at det ikke skal bli så varmt!

Skadelig? Jeg tror ikke det!

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg! Å snakke i f.eks mobil tlf stråler mye mer enn en laptop på fanget.

Skrevet

Det var noen som sa til meg en gang at pcer med innebygget trådløst nett utga en del strålinger som ikke var bra for bebisn.. Hvor stor grad dette stemmer aner jeg ikke.. Men jeg har hvertfall slutta å ha pcen på magen :) Har den heller i sofaen ved siden av meg eller på bordet forran meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...