Gå til innhold

Hvor finner jeg sportsbh i stoooor str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig letta rompa mi opp fra godstolen og kommet meg på trening. Og det ser ut til at motivasjonen vedvarer - og at jeg faktisk liker dette. Treningstøy har jeg funnet, sko er funnet - men en god treningsbh er litt vanskelig... Eller - jeg finner ikke en eneste som gir fordelene mine god nok støtte! Jeg har funnet på nett, men det er jo ikke bare bare å handle der heller, i tilfelle den ikke passer. Da er det 3-500 kroner rett ut av vinduet.

Noen som vet hvor man finner denslags?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte på sportsbutikk der hjalp de meg å finne en som støttet godt.

vet de har på sparkjøp og men vet ikke om de er like gode...

lykke til ;)

hilsen ei med d-cup

Skrevet

Problemet er vidden... Jeg må ha 95 rundt...

Skrevet

ok kan du ikke bare kjøpe sånn forlenger??

husker ikke hva det heter men sånn som du fester bak i festet..

Skrevet

Jeg har samme problem, har vært i spesialbutikker for undertøy og prøvd mange varianter, men får ikke følelsen av at jeg får noen ordentlig støtte.

Har til slutt endt opp med swegmark. De har et bredt bånd i underkant som gjør den behagelig å ha på, og holder alt så godt som stille på tross av hopping og spretting:)

Husker ikke hva akkurat den modellen heter, men får tak i dem på Lindex, og fant dem for en stund siden på ellos.no også...

Kommer sikkert litt an på hva slags former du har og hva slags størrelse du bruker, jeg er 75 D i hvert fall....

Lykke til med bh-jakt...

Skrevet

Da har jeg sjekket ellos.no for deg, du får dem i 95 D, skader jo ikke å prøve:)

Skrevet

Jeg har på meg to bh-er når jeg trener, hadde strengt tatt trengt en tredje, men det går greit nok med 2 stk på. Har da en spile-bh under og en uten spiler over. Ikke sports-bh, for jeg har aldri funnet noen som passer. Har g-cup da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...