Gå til innhold

Noen fra Bergen som venter sitt første barn?


matren

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg venter mitt første barn i slutten av april, og ønsker gjerne å komme i kontakt med andre i samme situasjon :-) Jeg bor i Bergen og er 28 år gammel. Er det flere der ute som ønsker å opprette en "barselgruppe" med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg venter også mitt første barn i slutten av April :-) Bor i Bergen og er 26 år. Jeg vil gjerne være med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg venter også mitt første barn - i slutten av mars 29.03.10 eller begynnelsen av April 04.04.10 (har fått 3 terminer til nå). Jeg bor i Bergen og er 28 år gammel.

Blir gjerne med å starte en "barselgruppe" :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti :-) Jeg er veldig lyst til å prøve å finne noe sammen. Åpen for forslag. Hordan har formen deres vært da? Jeg begynner å komme meg, men kvalmen har vært ganske intens den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er kommet til 17 uker på tirsdag, termin 7 april. 25 år gammel. . Dette er en spennende tid :) Formen er upåklagelig. Kun litt trøtt . Ultralyd 3. november blir veldig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år, får vårt første barn i mars/april. Har termin 31. mars, men skal på UL på fredag, og regner med at datoen blir dytta noen dager ut i april! Det er vel vanlig. Bor i Åsane, og er gjerne med på noe! Ellers skal vi har februar/mars/april-treff på Escalon den 11.11. Påmelding på tråd på terminklubb mars =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet til Bergen i august, venter mitt første barn og har termin 3 april. Jeg er 33 år, frisk og rask og omsider fått kul på magen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Første gang også her! Er 25 år, bor og jobber i Bergen og har foreløbig termin 10.april

(UL 10.november). Veldig kjekt å ha noen her å diskutere sammen med som er på samme sted som meg =) Alt nytt og spennende....og litt skummelt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer bare på om det er stemning for å møtes for en cafe tur en kveld? Hva med torsdag 26 november? Jeg foreslår at vi kan møtes på Zupperia ved Olav Kyrres gt, klokken 18 00. Gi en tilbakemelding om dette høres greit ut... Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med alle som har skrevet inn her, og som er i samme situasjon som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei. Det er ikke så mange som har meldt sin interesse... Men jeg kommer til å møte opp. Kan de som øsker å møtes på Torsdag 26.11, klokken 1800 på Zupperie, gi en lyd :-) Håper at flere kan komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er egentlig mars-klubb, men kan informere om at det blir BIM-treff på Zupperia onsdag 2. desember, vi har hatt to treff allerede, fem-seks stykker som møttes første gangen og tolv andre gang. Termin i mars/april på alle sammen som var der mener jeg, men vi stenger ikke noen ute :-) Ligger publisert som BIM-treff, hvis dere vil komme da også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kommer den 2 des. Jeg var også på sist møte :-) men da avlyser vi i kveld, siden det ikke er så mange som bekrefter at de kommer, og så satser jeg på at man kommer 2 des. istede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. Jeg er litt seit ute ser jeg. Har nettopp opprettet profil her.

Jeg venter også mitt første barn i april :) Termin 17. Er veldig interessert i treff hvis dere har planer om det i nærmeste fremtid!? :) Har flyttet til Søfteland på Os, men det er ikke lange kjøreturen til byn :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...