Gå til innhold

Overreagerte jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære svigermor skulle passe ungene på lørdag. Da vi kom hjem så jeg at hun hadde "ommøbelert" på soverommet vårt og minste sitt. Flyttet inn en kommode fra vårt soverom, inn på minste sitt rom, "ryddet" (dvs stappe, bokstavelig talt, ting og tang inn i skapet, som vi vanlig liker å ha fremme) og hengt opp noen andre gardiner (våre).

Det var slettes ikke mye og gjort i beste mening, men jeg ble så rasende i magen da jeg så det at straks hun var ute av synsvidde så rev jeg ned gardinene mens jeg freste inni meg. Jeg holdt på å sprekke, gå hjem til andre og ommøbelere?! KOmmodene og stasjet ble satt på plass, er det hørte hjemme. Det var så rart, jeg kjente det som et enormt overtramp det lille der. Broren min sa: "Don't mess with another womans home" imens han lo, da jeg fortalte det og sammenlignet det med mora til "alle elsker Raymon" - dog i liten skala.

Da jeg hadde frest ferdig var det greit for meg, ikke sinna nå og ferdig med det, og når hun kommer neste gang og skulle evt se det slik det står nå, så kan jeg si at jeg liker det best slik og at hun sikkert ikke hadde likt at jeg ommøbelerte hos henne heller.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du overreagerte, synes derimot du har tatt det veldig pent!! Jeg hadde klikket i vinkel!

Skrevet

Jepp, si ifra neste gang. Syns heller ikke du overragerte i det hele tatt.

Skrevet

Hehe, det var vel det jeg gjorde, klikket i vinkel altså, bare innvortes. Herregud, det var kroppskontroll på sitt ypperste, hehe.

Skrevet

Hva mener du overreagerte? Overfor henne har du vel ikke reagert ennå i det hele tatt, for hun fikk vel ikke med seg ditt lille utbrudd?

Jeg hadde syns at det var et grovt overtramp hvis svigermor begynte å ommøblere hjemme hos oss - spesielt på soverommet! Hadde jeg gjort det hos henne hadde hun gått i taket!

Men så er det vel det at hun gjorde det i beste mening, og når hun var grei og var barnevakt så er det litt vanskelig å ta det opp, kanskje.

Hvis du sier det på måten du har beskrevet ovenfor så tror jeg hun både tar hintet og at du kommer utav det med verdigheten i behold.

Men at du freste, det skjønner jeg godt!!

Skrevet

he he..

Reis hjem til kjerringa og ommøbler litt der, kanskje hun tar hintet?!....

Skrevet

Å kalle det "overreagere" så mente jeg kanskje om det var noe å bry seg om. Var det noe å bli så vanvittig sinna for som jeg ble, selv om jeg ikke viste det. Tenkte på det etterpå: "hallo, det vare en kommode og litt greier, var det så krise, liksom, er jo bare å flytte det tilbake" Men, ja, det var krise. Som jeg skrev, jeg følte det som et enormt overtramp.

Skrevet

Gjør som 10.19 foreslo. Dra hjem til henne en dag når hun har dratt, og omøbler soverommet hennes. Så sier du akkkurat det samme som hun sa til deg, da hun omøblerte rommet ditt. Så få vi se hva hun sier, hehe.

Skrevet

Så mye sexleketøy osv som vi har på rommet vårt i skuffer og skap så vet jeg sannelig ikke om hun hadde turt og forstatt sin ferd her,så hadde vel fint og pyntelig lagt på plass der ting hører hjemme og latet som hun ikke hadde vært der. haha..

nei skjønner søren ikke hvorfor i helvete de bare MÅ gjøre det? og rommet av ale ting er jo privat..

hvem søren som tar seg sånne friheter..hjelpes meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...