comeback Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Noen som har sett informasjon om hvor rask virkningen av vaksinen er? Tar det noen uker før man kan regne med at influensasmitte ikke er farlig, eller? Det var jo en periode da det ble diskutert om det var nødvendig med to doser, så noe beskyttelse må man da få av den føste dosen... Jeg har lest ganske mye både her og der om vaksine og influensa, men nå klarer jeg i alle fall ikke å finne ut akkurat dette her. Takknemmelig for svar, hvis noen vet noe om det?
lindynatt Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 man vet ikke.. Og man vet først i midten av november om en dose holder eller om man trenger 2...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 efffekt har man med en gang man har tatt vaksinen, men effekten er stigende de neste ukene.
comeback Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2009 Tusen takk for svar:-) Har dere noe tips til et sted jeg kan lese om akkurat dette? Liker å lese detaljene;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå