Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Begynte bare å lure da det var en i går som måtte spy da hun hørte om fiskekaker i brunsaus med makaroni. Visste ikke at det var så rart jeg da...Noen andre som spiser rare ting?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Vi spiser fiskekaker med karrisaus. Vet ikke om det er rart eller ikke, men vet ikke om noen andre som spiser det.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Har selv spist fiskekake med brunsaus til middag jeg. Ikke noe rart ved det, bare godt. Vet ikke hvor rart dette er, men jeg har litt curry i hvit fiskesaus når vi spiser fiskeboller til middag. Setter litt smak på sausen, og er kjempe godt. Til og med sønnen min liker det, og han er en av de kresne.
VåreSøteSmå Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 Spiser sikkert masse rart.det viktigste er jo at det er sundt og godt. og at vi liker det. blander masse rart hele tiden.
VåreSøteSmå Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Men kan ikke e hva som er rart med fiskekaker i brun saus og makaroni :S De fleste vi kjenner , spiser det. Men noe er rart for oss og noe er rart for andre. Spørs vel hva de er vant til
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #6 Skrevet 22. oktober 2009 jeg og hele familien min elsker i alle fall fiskekaker i brun saus, spiser det med makaroni og kokte gulerøtter vi. kjempedeilig middag det. samma gjelder karri i den hvite sausen da vi spiser fiskeboller i hvitsaus
Tante Bassa Skrevet 22. oktober 2009 #8 Skrevet 22. oktober 2009 For oss er det vi spiser helt normalt, men vet noen har reagert når vi spiser tomatsuppe med pølsebiter og ost.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #9 Skrevet 22. oktober 2009 Ja det som kan være normalt for noen, er rart for andre Tomatsuppe med pølsebiter og ost er ikke så rart da..Toro/knorr selger jo tomatsuppe med ost og pølsegryte som smaker som tomatsuppe med pølse. Det må jo bety at mange i Norge liker det
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #10 Skrevet 22. oktober 2009 Vi spiser tomatsuppe med enten pøler oppi, eller kokt egg. En venninne av meg som aldri har spist det før, syns det var ekkelt. Syns bare det er kjempe godt vi.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #11 Skrevet 22. oktober 2009 Ikke nødvendigvis middag. Men noen syns det er rart at vi har brunost på brødskiva med nugatti. Vi bruker faktisk fiskeboller i hvit saus med karri og reker. Det er dritgodt!
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #12 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har spist pizza med kjøttkaker, tomatstuing, makaroni og jeg vet ikke hva som var i den greia. Var mormor som skulle lage moderne mat og hadde hørt om pizza, men visste ikke helt hva det var. Så hun spurte en nabodame og hun forklarte og sa at det var så genialt for i fyllet så kunne man ha hva man ville. Og det gjorde mormor - til gangs, hehe! Ellers så synes jeg ikke at fiskekaker i brunsaus er rart. Men makaroni i brunsaus? Det har jeg aldri hørt om før...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #13 Skrevet 22. oktober 2009 knekkebrød med brunost og jordbærsyltetøy er så godt det. Nam nam...elsker det. Tror jammen jeg skal spise det til lunsj.
VåreSøteSmå Skrevet 22. oktober 2009 #14 Skrevet 22. oktober 2009 pizza med kjøttkaker,haha den var god
Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #15 Skrevet 22. oktober 2009 Mormor tenkte det var lurt å få brukt opp litt restemiddager siden man kunne ha hva man ville i fyllet, hehe!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #16 Skrevet 22. oktober 2009 Må si meg litt enig, for meg er brun saus et tilbehør til kjøtt, jeg har aldri spist det til fisk. Så for meg ville det virke litt rart:) Men spis hva dere vil, jeg spyr i hvert fall ikke av det, hadde sikkert syntes det var godt om jeg fikk det servert:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #17 Skrevet 22. oktober 2009 Når vi har fiskeboller så har vi karry oppi sausen og stekte middagspølser ved siden av eller bacon,det gjør at det blir en salt god smak til,bare prøv!!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2009 #18 Skrevet 22. oktober 2009 Vi spiser fiskepudding med makaroni og tomatsaus:) Det synes jeg var rart første gangen, men mannen har vokst opp med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå