Ronja&Odin Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 jeg har sinnsykt, syyyyykt sprøyteskrekk... hva gjør jeg da? er skikkelig livredd, og trur ikke jeg tør og ta den sprøyta i våken tilstand. er i risikogruppe siden jeg er gravid... ærsj:( kjenner jeg får helt vondt i magen bare tanken på sprøyta...
It's all about me Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Liker det heller ikke, har tidligere svimt av av blodprøve. Men jeg kommer til å bite tenna sammen og tenke på at det kan bli mer sprlyter ut av å ikke ta den )
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 du må vel bare ta deg sammen og gjøre det. Tenk at du gjør det for barnets skyld, vel lettere da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå