Thea841 Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg hadde vodt veldig lenge etter fødselen, iallefall en måned. Og blødde enda lengere, 3 måneder. Var både hos legen og på sykehuset og fikk tatt UL, men alt så bra ut. Nå 6 måneder etter fødselen kan jeg fortsatt ha småblødninger av og til. Og det kan være vondt visst jeg står og går lenge. Noen som har opplevd noe liknende??
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg har ikke vondt, men har renselse enda. Er 11,5 uker siden jeg fødte. Og det holder på å gi seg da. Forrige fødsel hadde jeg renselse i 10 uker. Noen er bare ekstra heldige ja... Men smertene høres ekle ut. Hva slags smerter er det og hvor sitter de?
meg & to små vampyrer Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Forresten så sa gynekologen min at noen kvinner kan reagerer på ammehormoner med å ha småblødninger hele tiden. Ammer du?
Thea841 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg ammer ja!! Er liksom smerter nedentil, men litt vanskelig og forklare. Kommer hvis jeg går eller står lenge...Da må jeg sette meg ned før de går over. Rare greier:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå