froeken Skrevet 22. oktober 2009 #1 Skrevet 22. oktober 2009 ... merker dere forskjell på liv i magen nå og for en uke siden? Synes det har blitt så utrolig stille der inne og får ikke reaksjoner på dytting eller isspising heller. Skal til overtidsvurdering i morgen, men vet ikke om jeg burde dra ned for en sjekk i dag? Skal gi babyen litt tid til å våkne før jeg evt ringer ned til føden og hører...
November_rain Skrevet 22. oktober 2009 #2 Skrevet 22. oktober 2009 Jormoren min påpekte så mange ganger hvor viktig det er å kjenne liv når man er på overtid, at jeg ble litt småstresset av det. Ring føden hvis du er usikker, jeg hadde ikke ventet til i morgen hvis det var rolig i magen. Er 9 dager over selv, men knøttet her er heldigvis fortsatt veldig aktiv i magen.
maizi Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kjenner også mindre liv nå enn før. Bevegelsesmønsteret er annerledes. Kjenner ingenting hele natten. litt på dagen også er han veldig aktiv på kvelden.... Men er man i tvil så syntes jeg man skal kontakte føden ja. Ikke ta noen sjanser!!!!!
froeken Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2009 Takk for svar! Jeg lyttet til dere og dro på føden. Der fikk vi konstatert at alt er i orden med barnet men at det begynner å bli lite fostervann, så etter litt tøying av mormunnen ble det besluttet at jeg settes i gang i morgen tidlig. Kan ta noen dager før gutten er ute, men nå ser vi ihvertfall enden på visa...
maizi Skrevet 22. oktober 2009 #5 Skrevet 22. oktober 2009 Lykke til kjære deg! Hvor mange dager over termin er du?
froeken Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2009 6 dager over i dag. Men hadde blitt forespeilet at jeg knapt kom til å gå til termin så det har vært lange dager... Jeg må innrømme at det er fint å få tett oppfølging på sykehuset, men når du treffer ulike folk hver gang og alle sier så mye forskjellig, så blir man forvirra og frustrert. Gubben fikk selv oppleve det i dag da han var med nedover. Makan til ulike holdninger og talemåter skal du lete lenge etter. Men alt i alt fornøyd med dagens utfall
Tigerpote Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Hei:) Lykke til med igangsetting! Ser vi skal føde på samme sykehus;) Jeg er 15 dager på overtid på mandag, og blir nok satt igang da. Av eget ønske vil jeg vente å se om noe kan skje av seg selv. Men det virker ikke som at hun vil komme ut fra luksusmagen min;) Jeg har nemlig en 6-stjerners livmor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå