Gå til innhold

I dag er jeg trimesterløs! :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 28+0 :-D

I følge overskriften på 2 tri forumet så varer 2 tri til man er 27+6 og 3 trimester starter når en er 28+1. Så i dag er jeg trimesterløs, he he.

Det er VELDIG rart at jeg i morgen går over i tredje og siste etappe av graviditeten! Magen som jeg gikk og ventet på i sommer strutter ut, fremdeles ikke for stor og jeg klarer godt å få på meg sokkene uten at magen blir i veien. Jeg har hatt veldig få skikkelige plager hittil, og sover fremdeles godt om natten selv om jeg ikke klarer å ligge på magen (favorittstillingen) lenger.

Jeg er spent på hvordan resten av svangerskapet blir! Kommer jeg til å gå på overtid? Vil jeg klare å kjøre bil på slutten uten at magen kommer borti rattet? Hvor stor kommer magen til å bli egentlig? He he, mange spørsmål! Og så er jeg jo spent på hvem den lille jenta i magen er, som jeg gleder meg sånn til å treffe i januar (men håper hun holder seg inne til vi har bikket over i 2010 i allefall!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trimester løs ja! hehe.. :P

1 mnd til så kommer jeg inn i 3. trimester også. Gleder meg og lurer på masse av det samme som deg :) Spennende.

Lykke til med starten på et nytt trimester!

Skrevet

Hva svarer du da?? "jeg er ikke i noe trimester"? fridag fra graviditet? kunne av og til være godt å kunne legge fra seg magen et par timer så man får gjort ting..hehe

Gratulerer inn i siste etappe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...